×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تعلیق خبرنگار صهیونیست در پی افشاگری علیه نتانیاهو

تعلیق خبرنگار صهیونیست در پی افشاگری علیه نتانیاهو، گیل تماری، خبرنگار صهیونیست پس از آن که گفت نتانیاهو می‌خواهد همه اسیران اسرائیلی کشته شوند، تعلیق شد.

به گزارش فارس آگاه،، یک خبرنگار صهیونیست پس از آن که گفت بنیامین نتانیاهو می‌خواهد همه گروگان‌ها کشته شوند، تعلیق شد.

این خبرنگار در ادامه افشاگری هایش گفت نتانیاهو هیچ علاقه و انگیزه واقعی برای آزادی اسیران ندارد.

گیل تماری از شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل و در یک برنامه زنده خبری گفت: نتانیاهو می‌خواهد همه اسرائیلی‌ها که در دست حماس هستند، بمیرند.

تماری به علت اظهاراتش به طور موقت تعلیق شد، اما گفته شده او روز چهارشنبه پس از عذرخواهی به خاطر این اظهارات، کار خود را ازسر خواهد گرفت. به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه هاآرتص، دفتر نتانیاهو در مورد این حادثه اظهار نظری نکرده است.

هفته گذشته، نتانیاهو پیشنهاد حماس برای آتش بس در غزه و مبادله اسیران را رد کرد و متعهد شد که جنگ را تا پیروزی کوبنده علیه حماس ادامه دهد.

حماس احتمالا بیش از ۱۳۰ اسیر اسرائیلی را در اختیار دارد. از زمان حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه دست کم ۲۸۳۴۰ فلسطینی کشته و ۶۷۹۸۴ تن زخمی شده اند.

به گفته سازمان ملل، در حملات رژیم اسرائیل، ۸۵ درصد جمعیت غزه به علت کمبود شدید غذا، آب سالم و دارو، در بحران قرار گرفته اند و این در حالی است که ۶۰ درصد از زیرساخت‌های غزه آسیب دیده یا ویران شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true