×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تهدید باشگاه‌ها از سوی تاج؛ ایرادها برطرف نشوند لیگ برگزار نخواهد شد

تهدید باشگاه‌ها از سوی تاج؛ ایرادها برطرف نشوند لیگ برگزار نخواهد شد، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: اگر دستورالعمل‌های این فدراسیون درخصوص ایرادات ورزشگاه‌ها برطرف نشود لیگ برگزار نمی‌شود.

 

به گزارش فارس آگاه، مهدی تاج در ابتدای مراسم برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه A آسیا گفت: من از روزی که به فوتبال آمدم اعتقاد داشتم باید دوره‌های آموزشی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیریم و در ایران برگزار کنیم و این کار در حال تحقق است. اکنون سه دوره درجه A آسیا در ایران برگزار می‌شود و ما بیشتر کلاس‌های دانش‌افزایی را در ایران برگزار می‌کنیم. برای توسعه فوتبال از هیچ برنامه‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فوتبال یک پدیده خاص و با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. هم بردهای این ورزش برجسته خواهد شد و هم باخته های آن. حاشیه‌های این رشته نیز در رسانه‌ها بازتاب زیادی دارد. رسانه های مکتوب و رسانه ملی نیز بیشتر برنامه خود را بر این رشته گذاشتند. من نمی‌دانم اگر فوتبال نبود تلویزیون چه نشان می‌داد؟

وی با اشاره به خیل علاقمندان این رشته در ایران اظهارداشت: من چند شب پیش در خرم‌آباد بودم و دیدم در ورزشگاهی که ۱۰ هزار بلیط برای حضور در آن فروخته شده نزدیک به ۳۰ هزار نفر حضور دارند. خدا را شکر اتفاقی رخ نداد اما همیشه اینگونه نیست.از سال بعد دیگر این مشکلات را نخواهیم داشت. من چند دستورالعمل را برای باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کردم که در صورت انجام نشدن لیگ برگزار نخواهد شد. فروش بلیط الکترونیک، شماره‌گذاری صندلی و نظارت بر تماشاگران از مهمترین این دستورالعمل‌ها است.

تاج ادامه داد: اگر قرار باشد یک نفر حاشیه در ورزشگاه درست کند باید تنبیه شود اما قرار نیست به خاطر یک نفر تمام تیم و تماشاگران آن تنبیه شوند. یک کارگروه را برای بررسی مشکلات ورزشگاه ها تشکیل و تمام کاستی‌ها به تیم‌ها اعلام شده است. اگر نتوانند آن را برطرف کنند حق میزبانی ندارند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بر روی برطرف شدن کاستی‌ها نیز نظارت دارد.

به نقل از ایرنا، وی با اشاره به استقبال گسترده از دوره مربی‌گری A آسیا گفت: خوشحالم که بزرگان فوتبال ایران در این دوره حضور دارند. این افراد در آینده می توانند مربیان بزرگی باشند. ما این دوره‌ها را برگزار کردیم تا دانش‌افزایی لازم شکل گیرد. الان در حدود ۳ هزار مربی درجه یک داریم که این خود نشان از توسعه فوتبال دارد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true