×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تور مجازی سه‌بعدی و زنده ویژه تخت جمشید بر بستر وب

تور مجازی سه‌بعدی و زنده ویژه تخت جمشید بر بستر وب، مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید گفت: وب‌سایت و تلفن گویای تخت جمشید افتتاح شد و در قالب این سایت، امکان بهره مندی از تور مجازی سه‌بعدی و پخش زنده از این میراث باستانی ایران میسر است.

 

 

به گزارش شهر مردم، علیرضا عسکری چاوردی، شنبه با اعلام این خبر، افزود: هدف از قرار دادن پخش زنده تخت جمشید در این وب‌سایت، ارائه تصویری زنده و دقیق از تخت جمشید، به‌عنوان مهم‌ترین میراث جهانی ایران و یکی از شاهکارهای معماری جهان باستان برای علاقه‌مندان است.

وی اضافه کرد: دسترسی به گالری تصاویر غنی و بخش‌های اطلاعات مفید گردشگری مانند اطلاعات بازدید، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و مسیرهای دسترسی از دیگر مزایای راه‌اندازی وب‌سایت است که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند پیش از سفر، مجموعه میراث جهانی تخت جمشید را به‌طور کامل بشناسند و سفری به‌یادماندنی داشته باشند.

مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید عنوان کرد: وب‌سایت پایگاه تخت جمشید به آدرس https://www.Persepolis.ir به‌عنوان پایگاه دانش این مجموعه جهانی عمل می‌کند و با بخش‌هایی چون مقاله‌ها، کتاب‌ها، نشریات و ویدئوها، اطلاعات بسیار خوبی از آخرین منابع منتشرشده را در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

عسکری چاوردی ادامه داد: این سایت شامل بخش‌های درباره تخت جمشید، آثار هخامنشی، پایگاه دانش، گردشگری و پایگاه تخت جمشید است که هرکدام به‌صورت تفصیلی این مجموعه تاریخی را معرفی می‌کند و دسترسی آسان و جامع به اطلاعات، جزئیات و برگزاری رویدادهای این سایت جهانی را فراهم کرده است.

وی گفت: این وب‌سایت، امکان ارتباط مستقیم با مدیریت پایگاه و کارشناسان مربوط را نیز فراهم کرده است و از طریق شماره تلفن گویای ۰۲۱۹۱۰۱۱۴۲۵ دسترسی به اطلاعات گردشگری و سایر امکانات فراهم‌شده است.

مدیر مجموعه میراث جهانی تخت جمشید اضافه کرد: در بخش پیشنهادهاگردشگران می‌توانند نظرات پیشنهادی خود را برای ارتقای خدمات ارائه کنند.علاه بر این امکان ارائه طرح‌های تحقیقاتی برای پژوهشگرانی که قصد تحقیق و پژوهش در خصوص تخت جمشید دارند در این وب‌سایت فراهم‌شده است.

عسکری چاوردی بابیان اینکه کاربران و مخاطبان این وب‌سایت می‌توانند به‌طور مرتب از آخرین اخبار، رویدادها، ساعات بازدید، برنامه نور و صدا و اطلاعات مربوط به تخت جمشید مطلع شوند و در جریان آخرین تحولات و برنامه‌های مرتبط با این اثر ارزشمند قرار گیرند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true