×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه خدمات کارت شهروندی در شیراز/ توزیع کارت‌های جدید و افزایش سقف شارژ

توسعه خدمات کارت شهروندی در شیراز/ توزیع کارت های جدید و افزایش سقف شارژ،در پی درخواست ها و مطالبات مردمی برای توسعه خدمات در قالب کارت شهروندی و استفاده مردم از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر شیراز اکنون مدیریت شهری این شهر اجرای تدابیر جدیدی از جمله توزیع هفت هزار کارت جدید، افزایش سقف شارژ تا ۲ میلیون ریال و ایجاد زیرساخت پرداخت الکترونیکی را اعلام کرده است.

 

به گزارش فارس آگاه،کارت شهروندی برای تسهیل در فرآیند استفاده شهروندان از خدمات شهری خصوصا حمل و نقل در شیراز ایجاد شده اما اکنون بهره شهروندان از مزایای این کارت با دشواری‌های زیادی از جمله کمبود کارت موصوف، عدم شارژ آن بیش از رقم ۳۵ یا ۵۰ هزار تومان ، عدم وجود فرآیند شارژ این کارت‌ها با استفاده از روش های آنلاین، کمبود مراکز خدمات دهی حضوری به شهروندان برای تهیه و شارژ کارت شهروندی و … مواجه بود که اکنون مدیر شهری از توسعه خدمات در قالب کارت شهروندی و تسهیل استفاده از آن برای شهروندان اقدام کرده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد: هفت هزار عدد کارت شهروندی (کارت بلیت) در پایانه‌های اتوبوس‌رانی و ایستگاه‌های مترو شهر شیراز توزیع شده است.

پیمان باباخانی گفت: بهمن ماه امسال، ۳ هزار عدد کارت شهروندی برای ارائه به مسافرین توزیع شد و از امروز دوم اسفندماه ۱۴۰۲ نیز تعداد هفت هزار کارت شهروندی دیگر در پایانه‌های اتوبوس‌رانی و ایستگاه‌های مترو شهر برای رفاه شهروندان در دست توزیع است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز ضمن اعلام تغییر زیرساخت‌های لازم جهت افزایش اعتبار مبلغ شارژ کارت‌های شهروندی گفت: با توجه به درخواست مسافرین اعتبار شارژ همه کارت‌های شهروندی تا سقف ۲ میلیون ریال افزایش داده شد و مسافرین می‌توانند با توجه به نیاز با مراجعه به باجه‌های ویژه کارت شهروندی نسبت به افزایش اعتبار کارت اقدام کنند.

وی افزود: درحال حاضر ۴۷ باجه فعال توزیع و شارژ کارت شهروندی در شهر شیراز اعم از باجه‌های مرتبط در پایانه‌های اتوبوس‌رانی و مترو وجود دارد.

باباخانی در خصوص پرداخت الکترونیکی کارت‌های شهروندی گفت: موضوع پرداخت الکترونیکی در آینده نزدیک و با راه‌اندازی پروژه کیف پول الکترونیکی و پلتفرم شهروندی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز آغاز خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true