×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توقف فجر سپاسی شیراز مقابل آریو اسلامشهر

توقف فجر سپاسی شیراز مقابل آریو اسلامشهر، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک مقابل آریو اسلامشهر تهران متوقف شد و با این شکست فرصت رسیدن به جایگاه دوم جدول را نیز از دست داد.

 

به گزارش فارس آگاه، این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت ها شامگاه دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

فجریها که از نتیجه شکست خیبرخرم آباد و تساوی چادر ملو یزد اطلاع داشتند بهترین فرصت بود تا شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر با برتری برابر آریو اسلامشهرهم فاصله خود را با صدر جدول کم کنند و هم اینکه جای چادر ملو را در رده دوم جدول بگیرند که این اتفاق نیفتاد و روی هم رفته فجریها دراین بازی خانگی خوب نبودند.

بازی با میدانداری فجریها آغاز شد و آنها سعی داشتند با بردن بازی به کناره ها و عمق دفاع تیم آریو به گل برسند.

در آن سوی میدان هم تیم آریو که در جدول رده بندی در حاشیه امنیت قرار داشت با ارایه یک بازی خوب و جوانمردانه تیم میزبان را متوقف کردند و برای لحظاتی از بازی هم از تیم فجر بهتر بازی کردند.

گل میزبان

فجریها خیلی زود به خواسته خود رسیدند و در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر زیبای حمید ملکی با ضربه سر شاهین طاهرخانی مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل رسید.

در ادامه نیمه نخست فجریها برای دفاع از گل زده خود عقب نشینی و چشم به ضد حمله ها داشتند برای همین هم بازیکنان آریو بازی را دست گرفتند و خطراتی روی دروازه فجر ایجاد کردند.

دقیقه ۱۲ ضربه خطرناک نوید طومار با فاصله اندکی از کنار دروازه تیم فجر به بیرون رفت و زنگ خطر را به برای میزبان به صدا در آوردند.

دقیقه ۳۱ شاهین طاهرخانی مدافع تیم فجر در دادن پاس اشتباه کرد و همین امر موجب شد یک کرنر نصیب تیم آریو شود هر چند نتیجه ای در بر نداشت.

دقیقه ۳۶ هم ضربه سر مهاجم تیم آریو با جایگیری خوب علی غلامزاده دروازه بان تیم فجر توپ را در اختیار گرفت و نیمه نخست با همان یک گل به سود میزبان پایان یافت.

در نیمه دوم تیم میهمان خیلی بهتربازی کرد و فجریها سعی داشتند از گل خود زده محافظت کنند و عقب نشینی کار دست آنها داد و در آخرین وقت های تلف شده نیمه دوم گل مساوی دریافت کرد تا فجریها نتوانند از توقف تیم های اول و دوم نهایت بهره را ببرند.

فجریها باید در وقت تلف شده که از سوی داور پنج دقیقه اعلام شد بازی را کنترل می کردند اما این اتفاق نیفتاد و یک سوپر گل دریافت کردند.

سوپر گل ایمان شوریابی

در حالی که بازیکنان تیم آریو در لحظات پایانی وقت تلف شده به بازی مستقیم روی آورده بودند توپ درون محوطه ۱۸ قدم تیم فجرهمراه با تعلل مدافعان آنها این فرصت را به ایمان شوریابی دادند تا این بازیکن با ضربه زیبای قیچی برگردان گل مساوی تیمش را به ثمر برساند و لحظاتی بعد هم سوت پایان بازی به صدا در مد تا فجریها ۲امتیاز حساس خانگی را از دست بدهند.

 

برتری شهر راز شیراز مقابل نفت و گاز گچساران

همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با یک گل به پیروزی دست یافتند.

میلاد غریبی در دقیقه ۳۴ برای شهر راز شیراز گلزنی کرد.

به گزارش ایرنا با پایان یافتن هفته بیست و هفتم تیم خیبر خرم با ۶۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۶ امتیاز دوم شد و تیم فجر هم با ۵۵ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

تنها چهار تیم بالای جدول شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند هر چند خرم آبادی ها شانس بیشتری دارند تا بازی های باقی مانده برای چهار تیم حساس تر شود.

به نقل از ایرنا، در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

شاهین بندر عامری بوشهر ، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true