×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تکاپوی تیم‌های شیراز برای رسیدن به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال

تکاپوی تیم‌های شیراز برای رسیدن به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال، تیم های فجرشهید سپاسی و شهر راز شیراز در هفته ششم مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان هر ۲ میزبان هستند واین بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول و دور نماندن از قافله صدرنشینان است.

 

 

به گزارش فارس آگاه، تیم شهرراز، شنبه پانزدهم مهرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم چادر ملو یزد است که این تیم در رده سوم جدول قرار دارد و شهر راز هم چهارم است برای همین هم گذر از نماینده یزد برای شاگردان ستار زارع سرمربی شهر راز اهمیت زیادی دارد و باید قدر این بازی خانگی را بدانند هر چند تیم چادر ملو امسال تیمی خوب و مدعی را روانه مسابقات کردده است.

کار بزرگ تیم های شیرازی

تیم های شیرازی در هفته پنجم این مسابقات دست به کار بزرگی زدند و در حالی که هر ۲ میهمان بودند از سد حریفان خود گذشتند، شهر راز در خانه مس سونگون صدرنشین، نخستین شکست را به این تیم تحمیل کردند تا بدانند که هیچ تیمی حتی صدرنشین در حاشیه امنیت قرار ندارد.

همچنین شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی فجر شهید سپاسی در هفته پنجم در کرمان تیم مس این شهر را در خانه با شکست بدرقه کردند تا نشان دهند که آنها هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برترهستند و برایشان بازی در خانه و خارج از خانه فرقی ندارد.

در ترکیب تیم شهر راز بازیکنانی همچون مهرداد بشاگردی، سینا قنبری، آرش ملک، وحید خشتان ، محمد امینی ، محمد قنبری ، میلاد غریبی، روح الله صفویان، بابا محمدی، رضا آقابابایی، محمد کاظمی ، علی محمدی، فرزان دانا، حسین برزگر قرار دارند که سابقه بازی در لیگ برتر و دسته یک را دارند و در کنار آنها جوانانی حضور دارند که می توانند عصای دست سر مربی تیم شوند.

قرارگرفتن در میانه بالای جدول و شاید هم شگفتی ساز

هر چند برنامه مدیران تیم شهرراز که نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته یک تجربه می کنند قرار در گرفتن در میانه بالای جدول در این فصل از مسابقات است اما آنها این توانایی را دارند که امسال هم مدعی شوند، مشروط به اینکه قدر خود را بدانند و به این باور برسند که توانایی مقابله با تیم های مدعی و متمول را دارند و شاید هم شگفتی ساز این فصل مسابقات شوند.

چادر ملو حریف شهر راز چگونه تیمی است؟

اما تیم چادر ملو اردکان یزد که این تیم هم ۲ سال پیش امتیاز تیم قشقایی شیراز را خریداری کردند در فصل گذشته نتایج خوبی گرفتند و اما در فصل کنونی این تیم را تقویت کرده و برای صعود به لیگ برتر نقشه در سر دارند برای همین هم تاکنون در رده سوم جدول قرار دارند.

 

این تیم پس از انجام پنج بازی سه برد یک مساوی و یک باخت در کارنامه دارد و با ۶ گل زده از خط حمله زهرداری بر خوردار است هر چند چهار گل هم دریافت کرده است که به نظر می رسد خط دفاع چندان مستحکمی ندارد بر خلاف تیم شهر راز که با یک گل خورده و تا این جای لیگ بهترین خط دفاع را دارد و پنج گل هم زده است که آمار خوبی است.

حجت صدقی، رامین داودی، میلاد پورصف شکن، آرش مهری بابادی، پیمان شیرزادی، رضا محمودآیادی، علی رستمی، سیروس صادقیان، امیرحسام صفی زاده، پوریا بالی لاشک، محمدابراهیم رضا زاده، رضا دهقان، محمدرضا مسلمی جاوید، میلاد محسنی و علی طاهران سرخه بازیکنان تیم چادر ملو به سر مربیگر ی سعید اخباری سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.

شهرراز قدر این بازی خانگی را می داند

تیم شهر راز شیراز در این هفته قدر بازی خانگی خود را به خوبی می داند و برای اینکه جای تیم چادر ملو را در رده سوم بگیرد باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و به نظر می رسد بازی این ۲ تیم جذابیت های خاصی داشته باشد زیرا هر دو تیم فوتبال تهاجمی و رو به جلو را می پسندند.

 

فجر سپاسی و خوشه طلایی ساوه

اما تیم فجر شهید سپاسی دیگر تیم شیرازی دوشنبه ۱۷ مهر ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است که تا هفته پنجم کار نامه خوبی از خود به جای نگذاشته و در رده چهاردهم جدول است و به نظر می رسد شاگردان مهدی رجب زاده کار چندان سختی را در برابر این تیم ندارند هر چند باید این تیم را دست کم نگیرند.

فجریها که تیمی خوب را بسته و روانه مسابقات کرده اند از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، این تیم در پنج بازی برگزار شده سه برد و ۲ باخت در کارنامه دارد و در ۲بازی هم که واگذار کرده تیمی با قدرت ظاهر شده است.

حفظ توپ و زدن گل روش فجری ها

فجریها که تدارک خوبی برای این فصل از مسابقات دیده اند،بازی روان و یک ضرب را در دستور کار قرار دارند که بر همین اساس هم یک گل مدرسه ای با دادن چندین پاس به تیم سایپا صدرنشین زدند که نشان از حفظ توپ بالای شاگردان رجب زاده را می دهد که این روش با زدن گل بسیار مفید است و کمتر تیمی در لیگ به این روش روی می آورند.

زردپوشان شیرازی برای بازی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه تمام بازیکنان خود را در اختیار دارند و با حضور تماشاگران زیادش که برای تیم محبوشان در بازیهای گذشته سنگ تمام گذاشته و به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم تیم فجر هستند، باید قدر آنان را دانست و با یک بازی زیبا و پُر گل تماشاگران را خوشحال راهی خانه کنند.

بازیکنان فجر سپاسی

آرام عباسی، حامد بحیرایی، سعید زارع، عباس بوعذار، عرفان پور افراز، محسن سیفی، علی فتحی، علی نجفی، احمد محرابی، محمد علی کاظمی، محمد آژیر ، حمید ملکی، داوود رجبی، محمد امیری فرد، احمد رضا دهداری، رضا مستعلی پور ، علی غلامزاد، محمد رضا فلاحیان، سعید ایرانخواه، مهدی امیری و محمد حسین محمودی بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی در این فصل لیگ دسته اول هستند.

 

نگاهی به تیم خوشه طلایی

اگر نگاهی به تیم خوشه طلایی ساوه داشته باشیم ، این تیم چند سالی که شکل گرفته اما هیچ گاه به عنوان مدعی ظاهر نشده است و فقط توانسته اند تیم را در لیگ دسته یک حفظ کنند و در این فصل هم پس از انجام پنج بازی یک برد، یک مساوی و سه باخت در کارنامه دارند ضمن اینکه از خط دفاع ضعیفی با خوردن هشت گل و خط حمله نه چندان قوی با زدن چهار بر خورددار هستند.

فجریها ، خوشه طلایی را دست کم نخواهند گرفت

بدون تردید تیم خوشه طلایی که حال خوبی ندارد برای ارایه یک بازی بسته قدم به میدان می گذارد و شاید هم از تمام ابزار برای گرفتن حداقل امتیاز سود برند که فجریها باید هوشیار باشند و این تیم را دست کم نگیرند و با ارایه یک بازی پر حوصله سعی کنند در همان نیمه اول کار حریف را تمام کنند زیرا اگر این امر محقق نشد شاید کار فجریها در نیمه دوم گره بخورد.

بدین ترتیب تیم شهرراز در هفته ششم روز شنبه ۱۵ مهرماه در ساعت ۱۷ و در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم رده سومی چادر ملو یزد هستند و فجریها هم دوشنبه ۱۷ مهر در ساعت ۱۷ در همین ورزشگاه به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه می روند.

روح‌اله شریفی، فرزاد ایمانی‌نژاد، اکبر عمرانی، علی آقاجری و ایرج نظری کادر داوری تیم های شهر راز و چلدر ملو هستند و قضاوت بازی فجر و خوشه طلایی هم ایمان شاه‌ولی، احد سلطانی، وحید امیری، سعید کیانی و حمید نظری بر عهده دارند.

به نقل از ایرنا، در مسابقات فوتبال لیگ جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهد کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true