×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود

جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، امید و ناامیدی کلید واژه سخنان رییس سازمان بسیج سازندگی در آئین اختتامیه جام رسانه امید بود و وی ضمن مقایسه‌ای میان این دو واژه گفت: حقیقت یافتنی و نه بافتنی است و این عینیت پیدا کرده است.

سرتیپ دوم پاسدار زهرایی افزود: ما می‌توانیم در عرصه رسانه‌ای، تهاجمی عمل کنیم و به جای اینکه منتظر باشیم و در دفاع از اقدامات رسانه‌ای غرب واکنش نشان دهیم، خودمان جریان رسانه‌ای ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: جریان رسانه‌ای باید پشتیبانی شود. امروز اهالی رسانه باید حماسه‌هایی که در فلسطین خلق می‌شود را با قدرت حمایت کنند و پوشش رسانه‌ای مطلوبی از آن ارائه دهند.

وی اظهار داشت: اگر عملیات «طوفان الاقصی» بیداری جهان درباره مردم غزه را به همراه داشت، عملیات «وعده صادق» باعث خیزش و جنبش دانشجویی شد و بسیج را کف نیویورک دیدند و بسیج دانشجویی در کل دنیا بپا خواست.

زهرایی گفت: امید مثل روشنایی است و ناامید مثل تاریکی است و ناامیدی وقتی خود را نشان می‌دهد که ما نباشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به توطئه دشمنان در  فتنه ۱۴۰۱ با انتشار ۶۰ هزار دروغ در طول ۲ماه گفت: ما هنوز نتوانستیم داشته های خود را در جنگ رسانه ای به رخ بکشیم و معتقدیم جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود و ما فضا را باید از امید آفرینی پر کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true