true
جام رسانه ای امید و “جهاد امید”، به گزارش سید محی الدین حسینی ارسنجانی خبرنگار فارس اگاه، رسالت همه کسانی که به هر نحو دلی برای کشور و میهن اسلامی میسوزانند بویژه مدیران و رسانه ها باید امید بخشی به آینده کشور و تولید شادی و نشاط در راستای تحقق ارمانهای انقلابی و اسلامی باشد.اینکه در کشورمان اقداماتی انجام میشود اما به درستی بیان نمیشود یا از فراسوی مرزها رسانه های دشمن مرتب به دنبال ایجاد جوی از نومیدی در بین مردمند رسانه های داخل بویژه رسانه های همسو با نظام اسلامی کارشان باید امید افرینی و مقابله بی امان با رسانه هایی باشد که به دنبال سیاه نمایی علیه ما هستند.مردم سخت نیازمند شنیدن اخبار خوش از سوی دولت و مجلس هستند تا در کار و درآمدشان تغییری مثبت ایجاد شود.رسانه ها باید به دنبال دریافت اخباری خوش و امیدوار کننده از ناحیه مدیران ارشد برای عامه مردم و بویژه برای کار آفرینان و تولیدکنندگان بخش صنعت و اقتصاد و تولید و معیشت مردم باشند.تولید اخبار پیشرفت و فناوریها و انعکاس انها و بویژه بیان و انعکاس اخبار پیشرفتهای دفاعی و نظامی کشور و انعکاس ابعاد مختلفی از عملیات غرور آفرین وعده صادق یا تهیه و تولید و انعکاس اخباری از دستاوردهای نظام اسلامی در بخشهای مختلف کشور را میتوان نوعی جهاد رسانه ای در زمینه امید آفرینی در سطح ملی دانست. چه “جهاد خدمت” و چه “جهاد تبیین” و چه “جهاد امید” همه و همه باید در راستای ارتقای سطح رسانه های کشور برای مقابله با هجمه های سنگین رسانه ای دشمن باشد.
رسانه ها باید با عبور از تلخکامیها و بیان واقعیات موجود کشور از دل وقایع تلخ و اخبار ناگوار جهت دهی مردم کشور به سمت و سوی امید به اینده و بالندگی و پیشرفت و توسعه باشد.مدیران و موثرین کشور و صاحبان منبر و خطابه هم باید با تعامل هر چه بهتر و بیشتر خود با رسانه ها همه همت و توان خود را در مسیر امید افرینی به کار بندند و مانع از نومیدی فرزندان انقلاب و جهادگران عرصه کار و تلاش صادقانه و گمنامانه اشان گردند. قطعا فعالان رسانه ها با بررسی مشکلات خرد و کلان کشور و ارائه دیدگاهها و نظرات سازنده اشان در زمینه های مختلف،طرح پرسشگری از مسئولان و بیان خدمات انجام شده از سوی مدیران ارشد ملی و دور کردن یا زدودن اخبار نادرست و غیر واقع از رسانه های خود میتوانند اول نقش افرینان ایجاد موجی از امید در جامعه باشند و هم اینان پیشرانها در عرصه های کار و تلاش و جهاد و تولید و صنعت و خدمت صادقانه و بی منت باشند.نکته پایانی اینکه در حوزه امید افرینی در جامعه،رسانه ها باید داوطلبانه به سمت کسانی که قصدشان خدمت به مردم و توسعه ایران است بروند و از کارهای نشده ای که شده اما جایی از سوی رسانه ها بازگو نگردیده و ناامیدیهایی که به امید تبدیل شده خبر سازی کنند.رویه رسانه های نوین و نوظهور کشورمان است که با انواع و اقسام شیوه های جدید و مرسوم برای ایجاد امید و خود باوری در بین اقشار و آحاد مختلف جامعه تلاش نمایند.
true
true
https://farsagah.ir/?p=42529
true
true