×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
جذب نیرو در موسسه علوم دریایی نفتکش پارس

جذب نیرو در موسسه علوم دریایی نفتکش پارس، موسسه علوم دریایی نفتکش پارس در فراخوانی اعلام کرد تعدادی افسر عرشه و مهندس با مدرک شایستگی نامحدود و تجارب کافی کار روی تانکرهای نفتکش با شرایط خاص پذیرش و جذب کند.

به گزارش فارس آگاه به نقل از بندر و دریا، موسسه علوم دریایی نفتکش پارس در اطلاعیه جذب نیرو آورده است که آمادگی دارد تا تعدادی افسر سوم، افسر دوم عرشه، دستیار مهندس و مهندس چهارم کشتی را با مدرک شایستگی نامحدود و تجارب کافی کار روی تانکرهای نفتکش با شرایط اعلامی، پذیرش کند.

بنابر این اعلام، شرایط جذب و پذیرش نیرو در این مؤسسه شامل «دارا بودن مدرک شایستگی روی کشتی‌های تجاری (ترجیحا تانکر) سفرهای نامحدود»، «داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی» و «دارا بودن کارت سلامت از پزشک معتمد سازمان بنادر و دریانوردی» است.

گفتنی است شرایط کاری نیروهای جذب شده شامل ۴ ماه کار با ۲ ماه استراحت و برخورداری از بیمه و حقوق متناسب با قوانین ملی و بین‌المللی است.

متقاضیان و واجدان شرایط تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، درخواست و رزومه کاری خود را به همراه اسکن همه مدارک دریایی مربوطه به آدرس الکترونیکی peyman@ptsoc.com ارسال کنند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true