×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات حادثه آتش سوزی پارک کوهسار جهرم

شهردار جهرم جزئیات حادثه آتش سوزی پارک کوهسار جهرم را تشریح کرد. به گزارش فارس آگاه  ، محمد اسداللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدید میدانی از محل حادثه گفت: بی احتیاطی راکب موتور سیکلت، باعث سقوط و واژگونی موتور سیکلت و حریق آن در محل برگزاری موجب آتش سوزی شده است.

وی افزود: در اخبار منتشر شده در دقایق اولیه این حادثه اعلام شده بود که علت حادثه نشتی بنزین موتور سیکلت بوده است که پس از بررسی و مشاهده فیلم های منتشر شده و مشورت با کارشناسان سازمان آتش نشانی جهرم مشخص گردیده است بی احتیاطی راکب موتور سیکلت،باعث سقوط و واژگونی موتور سیکلت و حریق آن در محل برگزاری موجب آتش سوزی شده است.

اسدالهی خاطرنشان کرد: البته نظریه نهایی حادثه توسط تیم های مربوطه در حال بررسی بوده و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.شهردار جهرم در عین حال بیان داشت: حدود ۸۰ درصد محل برگزاری این برنامه از سازه های چوبی بوده که باعث شعله ور شدن سریع آتش شده است.وی گفت: این مجموعه اکروباتیک تحت قرارداد باشگاه ورزشی شهرداری بوده و مجوزات بازی‌های مربوطه را داشته است.اسدالهی در مورد مصدومان حادثه نیز یادآور شد: در حال حاضر از مصدومین حادثه فقط راکب موتور سیکلت در بیمارستان بستری میباشد و مابقی مصدومین در ساعات اولیه پس از حادثه تحت درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true