×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حرم شاهچراغ (ع) از فردا میزبان برنامه شب های پرستاره

حرم شاهچراغ (ع) از فردا میزبان برنامه شب های پرستاره، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، آیین «شب‌های پرستاره » همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در روزه‌های ۴، ۵ و ۶ مهر ماه جاری بعداز نماز مغرب عشا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز  اظهار داشت:  ویژه برنامه شب های پرستار بناست به طور مستقیم از شبکه‌های سراسری و استانی رسانه ملی از جمله شبکه سه، شبکه قرآن و سیمای مرکز فارس و دیگر شبکه‌های استانی پخش شود.

سردار سید رضا متولی افزود: این برنامه با همکاری بنیاد حیات طیبه، شورای شهر و شهرداری شیراز، دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس و جبهه فرهنگی این استان اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در  این برنامه  که با روایتگری حاج «حسین یکتا» اجرا خواهد شد می‌خواهیم پیام شهدای استان فارس را به تمام کشور منتقل کنیم و با توجه به تعداد شهدای شاخصی که استان فارس دارد می‌توانیم شهدا را به تمامی جوانان معرفی کنیم.برنامه شب های پرستاره ازشبکه های قرآن، شبکه فارس وشبکه‌های ۲و ۳ به صورت  مستقیم پخش می شود.

دبیر دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس هم در ادامه، اصلی ترین هدف خود را از برگزاری یادواره های شهدای استان فارس رساندن پیام ۱۵ هزار شهید استان فارس به سراسر کشور عنوان کرد.

سید مرتضی آل علی اصلی ترین هدف خود را از برگزاری یادواره های شهدای استان فارس رساندن پیام ۱۵ هزار شهید استان فارس به سراسر کشور عنوان کرد و افزود: از سال گذشته تا کنون ۱۶۰۰ سوژه از شهدا برای ما ارسال شده است که در نظر داریم کار تالیف کتاب های آنان را تا هفته بسیج به پایان رسانده و رونمایی کنیم.

آل علی هفته دفاع مقدس را اوج کار کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس دانست و ویژه برنامه “شب های پر ستاره” را از اصلی ترین کار های این هفته در استان فارس خواند و ادامه داد: هم اینک هفت هزار و ۴۳۰ یادواره شهدای فارس در این استان در حال اجرا است که این یادواره ها پیش زمینه‌ای برای برگزاری اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبانماه ۱۴۰۳ است.

گفتنی است،در این جلسه از پوستر ویژه برنامه شب های پر ستاره رونمایی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true