×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ۸۳شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز در فارس

حضور ۸۳شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز در فارس، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، با حضور مسئولان استان فارس و فعالان عرصه نفت و گاز، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس در شیراز گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به حضور ۸۳ شرکت کننده در این نمایشگاه، افزود: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در فضایی بالغ بر ۶ هزار مترمربع در حال برگزاری است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

محسن نهاوندی با بیان اینکه رویکرد و سیاست نمایشگاه بین‌المللی فارس، تخصصی شدن نمایشگاههاست، اضافه کرد: امسال برنامه داشتیم که نمایشگاه نفت را با تخصصی ترین نیروها برگزار کنیم، چرا که معتقدیم تحولاتی که در یک استان رخ می‌دهد بخش قابل توجهی از ان در قالب نمایشگاه بروز می‌یابد.

نهاوندی با ابراز امیداوری از اینکه شرکت نمایشگاههای فارس بتواند وظایف خود را در تامین زیرساخت انجام دهد، گفت: امید است برنامه توسعه سالن‌های نمایشگاه تا سال اینده به نتیجه برسد و یک سالن ۱۲ هزار متر مربعی به مجموع سالن‌های نمایشگاه اضافه شود.

گفتنی است این نمایشگاه از روز گذشته آغاز به کار کرد و تا ۲۰ مهرماه ذیرای علاقه مندان است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true