×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
خط آهن اقلید-یزد تا پایان این هفته به بهره برداری می رسد

خط آهن اقلید-یزد تا پایان این هفته به هبهره برداری می رسد، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه،  پروژه خط آهن اقلید – یزد، این هفته با حضور وزیر راه و شهرسازی، به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، در جلسه شورای اداری استان، با اعلام این خبر و با تسلیت شهید جمهور و شهدای خدمت، گفت: رئیس جمهور شهید، همواره مهمترین دغدغه اش، خدمت به مردم بود و در همین راه نیز به شهادت رسید و ما نیز وظیفه داریم در ادامه همان مسیر، برای به نتیجه رسیدن و تکمیل پروژه‌های عمرانی، تلاش و کوشش خود را چند برابر کنیم.

محمود رضایی کوچی، تصریح کرد: در همین راستا و به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم، در هفته جاری، پروژه خط آهن اقلید – یزد که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین پروژه های ریلی کشور است و برای توسعه استان نیز بسیار اثرگذار است، با حضور وزیر راه و شهرسازی، افتتاح خواهد شد.

وی، از تعیین تکلیف بزرگترین پروژه ریلی کشور، یعنی راه آهن شیراز – بوشهر، با ۴۵۰ کیلومتر طول، به عنوان یکی دیگر از اقدامات حوزه ریلی استان، خبر داد و گفت: این پروژه، با جدیت دنبال می شود و هم اکنون نیز پیمانکار، در برخی قطعات آن، کار خودش را آغاز کرده و با توجه به وعده دولت شهید رییسی و حمایت های مالی صورت گرفته، امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن، شاهد بهره برداری از این کلان پروژه ریلی جنوب کشور باشیم.

رضایی، گذری هم به حوزه مسکن زد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن، از دیگر طرح های مهمی بود که همواره از جانب شهید آیت الله رییسی، بر اجرای آن تاکید می شد.

وی، افزود: در این راستا، سهم استان فارس، حدود ۲۰۰ هزار واحد است که با همکاری  فرمانداران و سایر دست اندرکاران و همت بیشتر، انتظار می رود، این طرح نیز با موفقیت به سرانجام برسد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true