×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خیرین بانی ساخت ۱۱ پایگاه اورژانس در فارس شدند

خیرین بانی ساخت ۱۱ پایگاه اورژانس در فارس شدند، به گزارش خبرگزاری فارس اگاه  ، مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ساخت پایگاه های اورژانس را گامی موثر در ارائه بهتر خدمات امدادای و تسریع در انتقال بیماران به مراکز درمانی دانست و گفت: خیرین با انعقاد تفاهم نامه از ابتدای سال جاری تاکنون بانی ساخت ۱۱ پایگاه اورژانس شده اند.

علی اکبر رامجردی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: خیرین در استان فارس تاکنون ۱۰۸ پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای احداث کرده اند که با افزوده شدن این ۱۱ پایگاه جدید آمار به ۱۱۹ پایگاه اورژانس افزایش می یابد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگاه با اشاره به تاثیر پایگاههای اورژانس در سریع تر رساندن بیماران به مراکز درمانی گفت : ساخت پایگاه های اورژانس ، بخصوص پایگاههای بین جاده ای با توجه به گذر جاده های مواصلاتی کشور از استان فارس بسیار مهم و تاثیرگذار است .

وی ادامه داد: خیرین با توجه به نیاز سنجی های کارشناسان این مجمع نیات خود را بیشتر در مناطق کم برخوردار و نیازمند، اجرایی می کنند خیرین امسال با انعقاد تفام نامه با مجمع خیرین بانی ساخت پایگاهای اورژانس جاده ای واقع در استهبان، ارسنجان، درودزن ، اقلید ، مرودشت ، نودان ، سرچهان ، دشت مرغاب و سه پایگاه اورژانس شهری دیگر در قیرو کارزین ، مرودشت و صدرای شیراز شدند .

رامجردی در پایان با اشاره به تجهیز پایگاههای اورژانس یادآور شد: در حال حاضر ۵۰ درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جایگزینی دارند که باید مورد توجه خیرین قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امسال با تصویب قانون معافیت مالیاتی از طرف دولت در حمایت از خیرین ، واردات آمبولانس توسط خیرین با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

رامجردی در پایان اعلام کرد: کلیه پایگاههای اورژانس و خودروهای آمبولانس اهدایی از طرف خیرین به نام خودشان نامگذاری می‎شود تا این فرهنگ نیک در بین مردم اشاعه یابد و نامی نیک از آنان به یادگار بماند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true