×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
درخشش مشعل جام پرچم و یاریگران زندگی در شیراز/توسعه ورزش روستایی و هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی

مشعل مسابقات ورزشی جام پرچم و یاریگران زندگی روستایی فارس روشن شد، مشعل دومین دوره مسابقات سراسری ورزشی جام پرچم و یاریگران زندگی ویژه ورزشکاران دختر و پسر روستایی عشایری استان فارس با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن  ورزشی شهید دستغیب شیراز روشن شد.

به گزارش فارس آگاه، معاون وزارت ورزش و جوانان عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این مسابقات در شیراز اعلام کرد: امروز هدف گیری طرح های وزارت ورزش و جوانان به سمت رفع نیازهاست از این رو  دو رویداد ورزشی به نام جام پرچم و جام یاریگران زندگی جهت بروز استعداد های ورزشی مناطق روستایی و عشایری کشور اجرا می شود.
سینا کلهر ادامه داد: جوانان روستایی انرژی و توانایی سرشاری دارند و وظیفه ما فراهم کردن امکانات و شرایط لازم برای شکوفایی آنهاست.

همچنین رییس هیات ورزش روستایی و عشایری گفت: این جام در جهت توسعه ورزش روستایی و هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی برگزار می شود.

مشعل مسابقات ورزشی  جام پرچم و یاریگران زندگی روستایی فارس روشن شد  
 مسابقات شطرنج جام پرچم ویژه مناطق روستایی

فریبا افشون ادامه داد: مینی فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه از جمله رشته هایی است که در جام پرچم برگزار می شود.

به نقل از ایرنا، وی اضافه کرد: اما در جام یارگیران زندگی ویژه روستاها هم با همکاری اداره مبارزه با مواد مخدر و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، بهره وری از خانه های ورزشی روستایی در رشته های شطرنج، دارت، تنیس روی میز و دو و میدانی زیر نظر فدراسیون روستایی و عشایری انجام می شود.

مشعل مسابقات ورزشی  جام پرچم و یاریگران زندگی روستایی فارس روشن شد  

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true