×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
درخشش کاراته‌کاران تهرانی‌ در شیراز

درخشش کاراته‌کاران تهرانی‌ در شیراز، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، دومین دوره رقابت های تخصصی روستائیان و عشایر سراسر کشور جام پرچم در رشته کاراته با حضور ورزشکاران ۱۷ استان به میزبانی شیراز برگزار شد.

در این مسابقات که صبح پنج شنبه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید آیت ا… ربانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در شیراز برگزار گردید، برترین‌های ۵ وزن معرفی شدند.

در پایان این رقابت‌ها، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم؛ طیب کهنوجی از کرمان به مقام نخست دست یافت و ابراهیم آشکار از فارس و محمد صالح گرامی از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم سینا فولادی از سمنان اول شد و محمد امین اسدی نیا از گلستان نایب قهرمان شد و محمدرضا ایمانی از تهران نیز به مدال برنز رسید.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مدال طلا به محمد طاها استخری از فارس رسید و امیر علی زعیم زاده از کرمان نقره ای شد و مهدی سهرابی نوده از قزوین در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم؛ نیما رمضانی از تهران، اول و حسین عباسی قادی از مازندران و حسین کارگر از فارس در جایگاههای بعدی قرار گرفتند.

در بالاترین وزن این مسابقات یعنی مثبت۷۶ کیلوگرم؛ شایان محمدیان از تهران بر مدال طلا بوسه زد و امیر محمد ضامنی ورکی از مازندران دوم شد و محمد یاسین قنبری از خراسان رضوی مدال برنز به گردن آویخت.

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان فارس، سید سعید سجادی معاون توسعه ورزش، صدیقه خواست خدایی رئیس گروه ‌ورزش بانوان، علی رضا عباسی‌نژاد رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری و سرپرست هیات کارته استان و فریبا افشون رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی فارس حضور داشتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true