×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دولت سیزدهم با خدمات عالمانه موانع توسعه را کنار زد

دولت سیزدهم با خدمات عالمانه موانع توسعه را کنار زد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامات عالمانه‌ای که انجام داد موفق شد بسیاری از موانع پیش روی توسعه و پیشرفت کشور را در حوزه‌های مختلف بردارد.

اسماعیل قزل سفلی در آیین بهره‌برداری از هشت پروژه با اعتباری مبالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از مجموع ۴۶ طرح های عمرانی با یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این هفته در شهرستان سپیدان افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در تمامی بخش‌ها و عرصه‌ها، بیانگر این مطلب است که خدمات دولت در سراسر استان گسترده شده است.

به گزارش فارس اگاه به نقل از استانداری فارس وی ادامه داد: دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی و انقلابی و با رای و اعتماد مردم بر سر کار آمد، هرچند در ابتدای شروع به کار خود با چالش ها و نارسایی‌های فراوانی مواجه بود، اما با یک اقدام عالمانه گام‌های اساسی در جهت حل مشکلات مردم و عمران و آبادی کشور و استان برداشت.

او اظهار کرد: دولت با طراحی سند تحول یک برنامه‌ریزی همه جانبه در جهت عمران و آبادانی کشور انجام داد و در این حوزه توجه به روستاها، محرومیت زدایی، تامین آب آشامیدنی روستایی، مسکن، راه، بهداشت، آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای احیاء کارگاه‌ها و کارخانه‌های نیمه فعال و راکد و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمام این موفقیت‌ها بیانگر این مطلب است که دولت سیزدهم با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و با اتکای به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف به شکل مسئله‌محور و بر اساس اولویت های مردم وارد میدان شده است و در ارائه خدمات روستا و شهر نمی‌شناسد.

قزل سفلی افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال اخیر دولت سیزدهم در یک مسیر رو به جلو و در جهت حل مسائل و مشکلات مردم حرکت کرده است. حرکت و تلاش و حرکت در مسیر آرمان ها و اصول انقلاب از جمله رویکردهای اصلی این دولت به شمار می‌رود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true