×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس فراکسیون مقاومت: ایران باید پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد

رئیس فراکسیون مقاومت: ایران باید پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد ، رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ایران می‌خواهد امن بماند باید پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد.

به گزارش فارس آگاه،  سید محمود نبویان، رئیس فراکسیون مقاومت مجلس در اولین نشست خبری این فراکسیون اظهار داشت: مسلمان بودن و اسلام داشتن مهم‌ترین دلیلی است که به ما می‌گوید باید نسبت به ظلم علیه مسلمانان و مظلومان در غزه و لبنان حساس باشیم. کمک به مستضعفین در هر کجای جهان وظیفه ما مسلمانان است. فرهنگ ملی ما مبتنی بر حمایت از گروه های آزادی بخش در جهان است.

وی ادامه داد: فقدان شهید نصرالله سخت است اما بابتش نگران نیستیم‌. همان طور که بعد از رحلت امام (ره)، امام خامنه‌ای آمد. گویا سازمان ملل فقط برای دفاع از ظالم تشکیل شده است و مشروعیت ندارد.

نوبیان تاکید کرد: اسرائیل مرد ضربات فوری است اما در جنگ‌های طولانی به اهداف خود نمی‌رسد. این رژیم هیچ خط قرمزی ندارد. امروز دنیا علیه اسرائیل است. آموزه‌های قرآنی و تجارب تاریخی ما را به مقاومت در برابر دشمنان و صهیونیست‌ها می‌خواند. هر زمان که ایستادیم پیروز شدیم. راه شکست دشمنان ایستادگی است.

رئیس فراکسیون مقاومت گفت: در نظر داریم تا اتحادیه فراکسیون مقاومت را در مجالس بین‌المللی تشکیل دهیم. ونزوئلا و مالزی را از جمله کشورهای مقاومت می‌دانیم. هیئت هایی از مجلس شورای اسلامی به سایر کشورها برای جلب کمک به لبنان و غزه ارسال خواهد شد. حشدالشعبی نیز اعلام کرده است که می‌خواهد به لبنان نیروی نظامی بفرستد، بنابراین از ظرفیت های نظارتی و دیپلماسی مجلس برای دفاع از مردم لبنان استفاده خواهیم کرد.

نبویان تاکید کرد: اگر ایران می‌خواهد امن بماند باید پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد اما هر اقدامی آسیب‌هایی نیز دارد. تبیین‌گری مسائل‌مان در داخل کشور کم است. نتانیاهو در پیام دیروز به ملت ایران در حقیقت اعلام کرد که با قتل عام مردم می‌خواهد ایران را آزاد کند. اسرائیل یقین بداند که شکست خواهد خورد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true