×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی و نوسازی ۳۳۰ تاکسی شیراز

راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی و نوسازی ۳۳۰ تاکسی شیراز، مدیر شهری شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر بصورت شبانه و همچنین نوسازی ۳۳۰ تاکسی درون شهری شیراز خبر داد و گفت : این اقدامات در راستای تجهیز و توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری شیراز اجرایی شده است.

 

به گزارش فارس آگاه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن تبریک هفته حمل و نقل به تمامی دست اندر کاران این عرصه ، از راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیر از خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راه اندازی چهار خط شبانه اتوبوس برای رفاه حال شهروندان انجام شده و از اوایل دی ماه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از پایانه نمازی به چهار مسیر شهرک گلستان ، بلوار مدرس ، بلوار عدالت و بلوار نیستان (سعدی) از ساعت۲۱:۳۰ تا ساعت ۱ بامداد انجام می شود.

هادی شه دوست شیرازی روز سه شنبه با تشریح اقدامات انجام شده افزود: در سال جاری تعداد ۳۳۰ دستگاه تاکسی شهری نوسازی شده و تا دهه فجر تعداد نیز هزار دستگاه تاکسی نوسازی شده توسط شهرداری وارد چرخه حمل و نقل و خدمات رسانی به شهروندان می‌شوند .

شه دوست شیرازی از حمایت همه جانبه شورا و مدیریت شهری در خصوص کمک بلاعوض و تامین تسهیلات بانکی با بهره پایین در نوسازی تاکسی‌های خبرداد و گفت: با ادامه حمایت شورا و مدیریت شهری به تدریج شاهد نوسازی بیشتر ناوگان تاکسیرانی شیراز خواهیم بود.

وی در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: ۵۲ دستگاه اتوبوس در سال جاری نوسازی و جایگزین اتوبوس های فرسوده شد.

شه دوست شیرازی افزود: نوسازی تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در دست اقدام است و امیدواریم توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر با سرعت بیشتری نسبت به سنوات گذشته اجرایی شود.

وی درخصوص مینی بوس های فرسوده گفت: ۴۰ دستگاه ون خریداری شده ، جایگزین مینی بوس های فرسوده در خطوط مختلف می شود و تعداد ۷۵ دستگاه میدل باس نیز تا پایان سال جایگزین خواهد شد.

او با اشاره به خرید پنج دستگاه ون ویژه توان خواهان و معلولین اضافه کرد: در آذرماه جاری تعداد پنج دستگاه ون به سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر تحویل شده و تا ۲ ماه آینده تجهیز و مناسب سازی لازم انجام می شود و این خودروها به محض تجهیز ، به ناوگان ویژه توان خواهان و معلولین افزوده می شود.

وی همچنین از پیش بینی خرید پنج دستگاه ون جدید در سال آتی خبر داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true