×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) سخنرانی خواهند کرد

رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) سخنرانی خواهند کرد،رئیس ستاد مرکزی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: مراسم ۱۴ خرداد از ۸ صبح در حرم امام (ره) آغاز می شود و رهبر معظم انقلاب در این برنامه سخنرانی خواهند داشت.

 

به گزارش فارس آگاه، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری روز شنبه در نشست خبری به منظور اعلام برنامه‌های مراسم ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین سالگرد قیام ۱۵ خرداد، گفت: مهمترین محور فعالیت ما بحث شناخت آرا و نظرات امام (ره) است.

وی افزود: مراسم ۱۴ خرداد از ۸ صبح در حرم امام (ره) آغاز می شود و رهبر معظم انقلاب در این برنامه سخنرانی خواهند داشت.

رئیس ستاد مرکزی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: در شهرهای مختلف نیز در مصلی‌ها و مراکز شهرها، این مراسم نیز برگزار می‌شود.

عرب انصاری با اشاره به برنامه ۱۵ خرداد، گف: هر سال برنامه ۱۵ خرداد مورد احترام و بزرگداشت مردم ایران قرار می‌گیرد و در سراسر کشور برنامه تعظیم به شهدا و بزرگداشت خاطره ۱۵خرداد برگزار می شود، از این رو امسال به تناسب در دو نوبت صبح و عصر، برنامه‌ها در مراکز عمومی ـ مصلی‌ها، تکایا، مساجد جامع و مرقد شهدای گمنام برنامه‌هایی برای بزرگداشت حماسه ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در همه مراسمی که امسال به یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد برگزار می‌شود، تجلیل و تکریم و یادبود شهدای خدمت همزمان را هم خواهیم داشت و ما در همه این برنامه‌ها یاد و نام آنها را گرامی می‌داریم.

رئیس ستاد مرکزی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور شد: همزمان با برنامه تهران و مراکز استانها، در شهرها و عمده روستاهای کشور نیز این مراسم تشکیل خواهد شد.

عرب انصاری با بیان اینکه بعد از مراسم عاشورای حسینی که همگانی و عمومی است و در همه نقاط کشور برگزار می‌شود، دومین برنامه‌ای که تا این حد بسط و گسترش و در کشور جامعیت دارد و در نقاط مختلف برگزار می‌شود مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد است، که از حرم امام(ره) تا اقصی نقاط کشور امتداد دارد، افزود: در شمال و جنوب و شرق و غرب و مرکز کشور، این برنامه ها بر پا می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه هایی در حسینیه جماران در تهران و زادگاه امام خمینی(ره) در شهر خمین و همچنین در منزل ایشان در قم و در نجف و ویژه برنامه ای هم در نوفل لوشاتو محل اقامت امام برگزار می‌شود. در کنار برنامه‌های عمومی و رسمی که در کشور خواهیم داشت، اعزام مبلغ به سراسر کشور را هم در دستور کار داریم و اکنون همه سخنرانان اعزام به سراسر کشور مشخص شدند و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

رئیس ستاد مرکزی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور شد: در تهران هم شاهد خواهیم بود که همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، امنیتی و انتظامی و خدماتی دست به دست هم می‌دهند تا یک برنامه روان و مناسب را برای مردم آماده کنند.

عرب انصاری همچنین با بیان اینکه در آستانه یک آزمون دیگر قرار داریم، گفت: مردم ایران در انتخابات پیش رو، مسولیت خطیری برعهده دارند و با بصیرتی که از آنها سراغ داریم امیدواریم از این آزمون سرفراز بیرون بیایند و رئیس جمهور آینده با رأی قاطع و حضور حداکثری مردم بصیر و انقلابی عهده‌دار مسئولیت و تشکیل دولت جدید شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true