×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از پوستر بزرگترین رویداد طلایی فارس در شیراز

رونمایی از پوستر بزرگترین رویداد طلایی فارس در شیراز، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، در آیینی با حضور رئیس اتحادیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان طلا و جواهر ایران و جمعی از متولیان این امر در استان فارس و مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس از پوستر هشتمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، گوهر سنگ ها، ساعت و صنایع وابسته در شیراز رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در نشستی که پیش از این آیین با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: شهر شیراز با تاریخچه فرهنگی غنی و میراث هنری بی نظیر طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ مهرماه امسال میزبان رویداد هشتمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، گوهر سنگ ها، ساعت و صنایع وابسته خواهد بود.

محسن نهاوندی افزود: این نمایشگاه در نظر دارد با گرد هم آوردن بزرگترین فعالان، طراحان، تولیدکنندگان و متخصصان این صنعت، بستری مناسب برای نمایش و فروش محصولات خود، تبادل اطلاعات و تجربیات، برقراری ارتباطات تجاری جدید، ارتقای سطح دانش و مهارت‌ها و تقویت روابط تجاری و همکاری‌های بین‌المللی موجب ارتقای نام شیراز، استان فارس و ایران در سطح بین‌المللی باشد.

*گمرک تخصصی طلا در فارس شکل بگیرد

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان طلا و جواهر ایران نیز در این نشست عنوان کرد: این نمایشگاه برخلاف دیگر نمایشگاه ها از نظر ریالی سودی برای مجری ندارد.

حجت شفائی ادامه داد: طبیعی است که هر نمایشگاهی نقاط ضعف و قوتی دارد اما امید است که این نمایشگاه به نقاط قوت بیشتری داشته باشد.

شفائی، اضافه کرد: تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و یزد جزو استان‌های تولیدکننده طلا در کشور هستند اما فارس جزو شش استان برتر در حوزه تولید  طلا نیست.

وی با ارائه این پیشنهاد به مسئولین برگزاری نمایشگاه که از ظرفیت گمرک در این نمایشگاه استفاده کنند، ادامه داد: به نظر می‌رسد اگر گمرک تخصصی طلا در فارس شکل بگیرد، تولیدکنندگان برای سرمایه‌گذاری در فارس اقدام خواهند کرد.

مجری برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، گوهر سنگ ها، ساعت و صنایع وابسته نیز در این نشست، به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حضور بازدیدکنندگان متخصص داخلی و خارجی، همکاری با برندهای بزرگ برای برگزاری رویدادهای جانبی، دیده شدن آثار طراحان توسط تولیدکنندگان و سازندگان داخلی و خارجی، بزرگترین رویداد طراحان برای معرفی آثار، گسترش ارتباطات تجاری ایران و جهان، ایجاد بستری برای تبادل تجربیات و ارتقاء دانش، ارائه امکانات نمایشگاهی مدرن، تشویق به استفاده از فناوری های نوین و تقویت فرهنگ و هنر ایرانی و افزایش تعاملات علمی و پژوهشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حامد خورشیدی همچنین نمایش محصولات جدید و شبکه‌سازی بین فعالان صنعت گسترش روابط تجاری را از مزایای برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی در زمینه‌های طراحی، ساخت و بازاریابی طلا و جواهر، رقابت طراحی بین طراحان برتر برای ارائه بهترین طرح‌ها و نشست‌ها و گردهمایی تخصصی نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

وی صنایع وابسته، فناوری‌های هوشمند، آموزش و خدمات جانبی را گروه کالایی مجاز در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: شرکت سفیران مجری برگزاری این نمایشگاه است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true