×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رژه نیروهای مسلح استان فارس در روز ارتش

به گزارش فارس آگاه، به مناسبت بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس، امروز توان رزمی خود را در قالب رژه موتوری در شیراز  به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور دادند که برای حمایت از ملت، اسلام و انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش پادگان ها را ترک کنند، اما این سربازان سرافراز ارتش بودن که یک عامل مهم برای پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مردمی را که به فرماندهی امام به میدان آمده بودند را حمایت کردند.

وی ادامه داد: ارتش چشم ملت را روشن کردند و مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: قطعا امروز ارتشیان ما فراتر از مرزهای کشور ایستاده اند تا امنیت و عظمت ایران بیش از پیش حفظ و جلوه گر شود.

آیت الله دژکام افزود: در نیروی زمینی دست‌های بلند این نیرو فراتر از مرزها از ایران دفاع می کند، در نیروی دریایی شاهد هستیم که آب‌های آزاد جهان به واسطه حضور ارزشمند و قدرتمند نیروی دریایی ارتش برای عبور و مرور کشتی های ایران و کشورهای همراه با ما عمل می شود و عظمتی که نیروی هوایی ارتش آفریده است، همه اینها افتخارات ماست که باید به آن ببالیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم که تمام اینها در سایه ارزش های دینی است که در پرسنل سربلند ارتش جلوه کرده است.

به نقل از تسنیم، نماینده ولی فقیه در فارس افزود: دل ارتشیان ما به دنیا نیست و شهیدان بزرگی که از ارتشیان این استان تقدیم انقلاب شده و همه باید بیایند در خدمت این شهیدان بزرگ درس معنویت و بی اعتنایی به دنیا بیاموزند به ویژه از شهید عزیز ذوالفقارنسب یاد می‌کنند که همه ما را در مکتب خداخواهی و خداپرستی به شاگردی خودش فرا می خواند.

انتهای پیام/۴۲۴/.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true