×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشد

رژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشد، یک مقام ارشد حماس با بیان اینکه «محمد ضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» در سلامت بسر می‌برد، گفت اسرائیل منتظر غافلگیری‌های بیشتری در کرانه باختری باشد.

 

 

به گزارش فارس آگاه،  یک مقام ارشد حماس با بیان اینکه «محمد ضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» در سلامت بسر می‌برد، گفت اسرائیل منتظر غافلگیری‌های بیشتری در کرانه باختری باشد.

رژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشدرژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشدرژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشدرژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشدرژیم صهیونیستی منتظر غافلگیری‌ها در کرانه باختری باشد

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: محاصره شده‌ایم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات امروز در شرق فلسطین اشغالی گفت که اسرائیلی‌ها محاصره شده‌اند.  نتانیاهو ادعا کرد: «ما با یک ایدئولوژی مرگبار به رهبری محور شرارت ایران محاصره شده‌ایم.»

 

بیانیه حزب الله درباره حمله به پایگاه المالکیه

ستاد اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان بیانیه حزب الله را به شرح ذیل منتشر کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در منطقه غزه و مقاومت قهرمان و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه هشتم سپتامبر، تجهیزات جاسوسی را در پایگاه المالکیه به طور مستقیم هدف قرار دادند که در پی این حمله (این تجهیزات) به طور کامل منهدم شد.

 

محرومیت کودکان غزه از تحصیل برای دومین سال متوالی

به گزارش تی آر تی ورلد، کودکان فلسطینی در نوار غزه برای دومین سال متوالی از رفتن به مدرسه و تحصیل محروم هستند.

 

اسامه حمدان: حال محمد الضیف خوب است
اسامه حمدان از رهبران حماس در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: حال محمد الضیف (ابو خالد) خوب است و همچنان در راس کار است و به نقش خود به عنوان رهبر مقاومت ادامه می‌دهد. همه شایعاتی که منتشر شده نتوانسته وی را به عقب بکشد. او همچنان در سمت خود است و به ایفای نقش می‌پردازد و با گذشت بیش از ۳۳۰ روز از جنگ، عزم و اراده او، سربازان و نیروهایش سست و متزلزل نشده است.

 

رنج و محنت فلسطینی ها به سبب کمبود آب در اردوگاه جبالیا

صابرین پلاس تصاویری از رنج و محنت روزانه فلسطینی ها به سبب کمبود آب در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه منتشر کرد.

 

خوشحالی مردم اردن پس از عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه

فلسطین پست تصاویری از شهروندان اردنی منتشر کرد که به مناسبت عملیات تیراندازی یک راننده اردنی در گذرگاه الکرامه, شیرینی پخش کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true