×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سارا حاتمی و چالش بازی در سه نقش/برای خود ملاک‌هایی شخصی دارم

سارا حاتمی و چالش بازی در سه نقش/برای خود ملاک‌هایی شخصی دارم، سارا حاتمی گفت: سه نقشی که در «زخم کاری»، «کت چرمی» و «آبی روشن» بازی کردم، ضمن جذابیت‌هایشان، هیچ نقطه اشتراکی با یکدیگر نداشتند.

 

به گزارش فارس آگاه، سارا حاتمی با ایفای نقش مائده در مجموعه پرمخاطب «زخم کاری» به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و با حضور در اولین فیلم سینمایی خود یعنی«کت چرمی»، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او این روزها فیلم «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا را روی پرده دارد.

این بازیگر در گفت‌و‌گو با برنامه استودیو هشت رادیو نمایش در خصوص نقش خود در فیلم «آبی روشن» گفت: این فیلم برای من تجربه بسیار متفاوت و خاصی بود و به کمک آقای خواجه پاشا، با سبکی از بازیگری در این فیلم مواجه شدم که برایم چالشی جذاب و سراسر یادگیری بود.

حاتمی ادامه داد: من همیشه اعتقاد دارم که باید اثری را که در آن حضور پیدا می‌کنم، دوست داشته و به نقش خود علاقه داشته باشم. این موضوع همیشه اولویت اصلی در انتخاب‌های من بوده است. نمی‌توانم از میان آثاری که در آن حضور داشتم، بهترین را انتخاب کنم چراکه در هر یک از این آثار، ایفای کاراکتری کاملا متفاوت را برعهده داشتم و این سه نقش هیچ نقطه اشتراکی با یکدیگر نداشتند، در نتیجه هر کدام از آن‌ها برای من جذابیت‌های خاص خود را داشته است.

حاتمی با بیان اینکه «زخم کاری» اولین تجربه بازیگری من بود و به همین دلیل برای همیشه در ذهن من ماندگار است، افزود: همچنین اولین جایزه خود در بازیگری را به واسطه فیلم «کت چرمی» دریافت کردم و به همین دلیل این اثر را فراموش نخواهم کرد. در «آبی روشن» نیز نقشی را برعهده دارم که فکر می‌کردم هیچ‌گاه از پس آن برنخواهم آمد. اتمسفر بسیار خاصی بر این فیلم حاکم است و آن را بسیار دوست دارم.

او درباره همکاری دوباره با مرتضی امینی تبار نیز گفت: در فیلم «آبی روشن» کاراکتری را ایفا می‌کنم که شخصیتی مستقل است و این نکته موجب می‌شود همکاری دوباره ما به چشم نیاید. برای من در انتخاب یک نقش، مسائلی مهم‌تر از گروه بازیگران یک اثر اهمیت دارد. در گروه سنی من بازیگران بسیار خوبی مشغول فعالیت هستند و دوستی خوبی میان ما وجود دارد.

حاتمی که درسال‌های اخیر در عرصه تئاتر فعال بوده و چندین فیلم کوتاه هم بازی کرده است، درباره فعالیت‌های آتی خود نیز گفت: قرار است در اثری سینمایی حضور داشته باشم که فعلا نمی‌توانم در خصوص آن صحبت کنم، چراکه اجازه این کار را ندارم! تا امروز نقش‌های خود را با فکر و اندیشه انتخاب کردم و برای هر کدام دلیلی منطقی داشتم. حاضر نیستم در هر اثر حضور پیدا کنم و برای خود ملاک‌هایی شخصی دارم. خوشبختانه بازیگرانی که تاکنون با آن‌ها همکاری داشتم، همگی افرادی موفق و توانمند بودند و از هر کدام نکته‌ای را آموختم.

به نقل از سینماصبا، مجله عصرگاهی استودیو هشت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ به تهیه کنندگی محمد بخشایش ‌و اجرای محمد حسین امیدی روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true