×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سرقت اعضای بدن رژیم صهیونیستی توسط نظامیان صهیونیست

سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها توسط نظامیان صهیونیست، یک گروه حقوق بشری، ارتش رژیم صهیونیستی را به سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها در غزه متهم کرد.

به گزارش فارس آگاه به نقل از شبکه تلویزیونی تی آر تی، یک گروه حقوق بشری، ارتش رژیم صهیونیستی را به سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها و جوارح شهدا و متوفیان در غزه متهم کرد. گزارش ناظر حقوق بشری «یورو مِد» دال بر این است که ارتش اسرائیل تعداد زیادی از اجساد را در بیمارستان الشفاء و بیمارستان اندونزی در شمال غزه توقیف کرده و به خانواده هایشان تحویل نمی دهد.

منیر البورش، مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین در غزه ضمن تایید ادعای سرقت پیکر شهدا، گفت: اشغالگران صهیونیست با حمله به بیمارستان الشفاء، پیکرهای موجود در بیمارستان و سردخانه از جمله پیکر ۱۳۰ شهید را از بیمارستان ربوده و آنها را به مکان‌های نامعلومی انتقال دادند. یورو مِد مانیتور نیز اعلام کرد: بر اساس مدارک موجود از جمله اظهارات افراد شاغل در حرفه پزشکی در بیمارستان الشفاء، ظن و گمان‌ها درباره سرقت اعضای بدن افراد فلسطینی جدی است. بر این اساس صهیونیست ها اعضای بدن شهدا و متوفیان نظیر حلزون گوش، قرنیه و برخی اندام‌های حیاتی مانند کبد، کلیه و قلب را به سرقت برده اند.

این اتهامات که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان تصرف بیمارستان ها و مجتمع های پزشکی، اجساد را سرقت کرده اند، در چندین رسانه دیگر نیز گزارش شده است. این اولین بار نیست که اسرائیل به سرقت اعضای بدن متهم شده است؛ در سال ۲۰۰۹ نیز روزنامه سوئدی «آفتون بلادت» در مقاله‌ای مدعی شد ارتش اسرائیل در دهه ۹۰ میلادی، اقدام به ربودن و کشتن جوانان فلسطینی و سرقت اندام‌های بدنشان کرده است.

به نقل از صدا و سینما اسرائیل این اتهامات را یهود ستیزانه توصیف می کند. بر اساس کنوانسیون ژنو، قطع عضو اجساد ممنوع است. یورو مِد مانیتور، رژیم صهیونیستی را به سرقت و نگهداری اجساد فلسطینیانی متهم کرد که از هفتم اکتبر به بعد شهید شده اند. این نهاد از رژیم اسرائیل خواسته است تا از قوانین بین المللی تبعیت کند ولی این رژیم همچنان به این قوانین بی توجه است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true