×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سرمربی تیم ملی تنیس: در گروه سه آسیا بمانیم نتیجه خوبی گرفته‌ایم

سرمربی تیم ملی تنیس: در گروه سه آسیا بمانیم نتیجه خوبی گرفته‌ایم، سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: اگر در گروه ۳ آسیا بتوانیم بمانیم نتیجه خوبی گرفته‌ایم چون با توجه به شرایط باید منطقی صحبت کرد.

به گزارش فارس اگاه، امید سوری در مورد وضعیت تیم ملی تنیس ایران در آستانه مسابقات گروه سه دیویس کاپ بیان کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره موفق شدیم در یک زمین هاردکورت تمرین کنیم. کیفیت زمین خوب است و کلا در تهران چهار زمین بیشتر نیست و زمین ایرانمال امروز نشان داد شرایط خوبی دارد. خوشبختانه ملی پوشان هم شرایط خوبی دارند. امیدوارم هر چه سریع‌تر راهی اردن شویم و در آنجا تمرین کنیم و آماده بازی‌ها شویم.

او ادامه داد: مسابقات از بیستم خرداد آغاز می‌شود و تیم‌های خوبی هستند. سوریه و مالزی از جمله تیم‌های قوی هستند که می‌توانند بازی را برای ما سخت کنند. انتظار زیادی نمی‌توان داشت و خیلی نتوانستیم روی زمین هارد کورت بازی کنیم و حالا باید ببینیم چه می‌شود.

سوری در مورد افزایش انتقادات نسبت به تنیس گفت: با توجه به شرایطی که برای فدراسیون پیش آمده این نقدها انجام می‌شود اما عملکرد آقای عزیزی خوب بوده است. با توجه به شرایطی که پیش آمده است کمی حاشیه هم زیاد شده است. شرایطی که به وجود آمده اینطور است که گویا فدراسیون روی هوا است. امیدوارم زودتر تعیین تکلیف شود. بچه‌های ما به جای آرامش درگیر حرف و حدیث ها هستند که اصلا این وضعیت خوب نیست. امیدوارم همه یکدل باشند تا بچه‌ها با روحیه به مسابقات بروند.

سوری در پاسخ به این پرسش که در آستانه دیویس کاپ مسئولیت تیم را پذیرفت و تدارک خوبی هم برای تیم وجود نداشت و فکر نمی‌کند که ریسک کرده است؟ تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مسئولیت سنگینی را قبول کردم. احساس می کنم هر چه در توان دارم را انجام می‌دهم. تعدادی از بچه‌ها شاگرد خودم هستند و من هم تلاش می‌کنم کمک کنم تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. ترسی از این موضوع ندارم که تیم بیفتد یا نه. ما دو هفته است دنبال تمرین در زمین هارد کورت هستیم اما امروز اولین جلسه تمرینی ما در این زمین است. برای برگشت به گروه دو جهانی کار  سختی داریم چون تیم‌های اندونزی و تایلند و سوریه  بازیکنانی دارند که رنکینگ ۳۰۰- ۴۰۰ ATP هستند و واقعا جای آنها گروه سه جهانی نیست. با توجه به شرایط و وضعیت تیم ها باید منطقی نگاه کرد و ماندن در گروه سه آسیا نتیجه خوبی است. باید تلاش کنیم که سقوط نکنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true