×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سکان مدیریت شهرداری صدرا به دست دکتر مجتبی پارسایی سپرده شد

سکان مدیریت شهرداری صدرا به دست دکتر مجتبی پارسایی سپرده شد، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، با حضور جمعی از مسئولین استانی طی مراسمی، شهردار جدید صدرا معرفی و از شهردار و سرپرست سابق شهرداری، تقدیر به عمل آمد.

*شورا در کنار شهردار تا زمانی که برای ارایه خدمت به مردم کار کند ایستاده‌است

در ابتدای این جلسه، رئیس شورای اسلامی شهر صدرا، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا با تقدیر از خدمات و تلاش های پرنیان، در زمان تصدی پست شهرداری صدرا و عباسی، سرپرست شهرداری صدرا، گفت: بعد از استعفای دکتر پرنیان یکی از اهداف شورای ششم، انتخاب شهردار بومی، مردمی، جوان، انقلابی، متخصص و متعهد بوده است، گفت: دکتر پارسایی با داشتن این ویژگی ها و سوابق درخشان، مورد تایید مسئولین استانی قرار گرفته است. آرش محمدی، ادامه داد: یکی از برنامه های شورای ششم پس از استعفای شهردار سابق صدرا، انتخاب یک شهردار بومی و ساکن صدرا بود که با یک رویکرد تعاملی میان مردم و شورا، دکتر پارسایی به عنوان شهردار صدرا، انتخاب شد.

وی، تصریح کرد: آقای پارسایی هم سابقه مدیریتی دارد و هم جوانی انقلابی و خوش فکر و ساکن شهر صدرا و همسو با دولت انقلابی بودند و البته مورد تایید امام جمعه شهر صدرا، استانداری، فرمانداری و نیروهای نظامی و انتظامی و سایر بخشهاست.

رئیس شورای شهر صدرا، یک توصیه هم به شهردار جدید صدرا داشت و گفت: یک توصیه به دکتر پارسایی دارم، باید بدانند دو سال فرصت برای توفیق خدمت به مردم، زمان کمی نیست و می‌توانند با سلامت‌کاری و تن ندادن به خواسته های نامعقول، پرکاری، برنامه‌ریزی و در کنار آن با مشورت با حوزه فرمانداری، مدیریت دفتر شهری استانداری و نیز اعضا شورای شهر صدرا، کمبودها را رفع و جبران مافات کنند.

محمدی، افزود: قطعا در مسیر مدیریت شهری کارآمد، هیچ شهرداری و شورایی بدون پشتوانه فرمانداری و مدیریت شهری استانداری، نمی‌تواند در مسیر رضایت مردم، کارآیی داشته‌باشد. ما اعضای شورای شهر صدرا، تا زمانی که شهردار، پر انگیزه و تلاش برای ارایه خدمت به مردم کار کنند و برای مردم گام بر می‌دارد کنار او ایستاده ایم و از مسئولین استان هم خواستار پشتیبانی خوب از مدیریت شهری صدرا هستیم.

*خودمراقبتی از خصوصیت های یک شهردار صالح و اهل ایمان می باشد

در ادامه این مراسم، امام جمعه شهر صدرا، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرنیان و عباسی و تبریک به پارسایی به عنوان شهردار صدرا، خطاب به آنها، گفت: خودمراقبتی از خصوصیت های یک شهردار صالح و اهل ایمان می باشد.حجت الاسلام موسوی، در ادامه اظهار داشت: مسئولیت، یک امانت الهی است، شهروندان صدرا، بسیار فهمیده و آگاه هستند، باید از این مسئولیت، در کنار دیگر مسئولین پرتلاش شهری در جهت رفاه حال شهروندان و آبادانی شهر استفاده نمود. موسوی، گفت: شهر صدرا، بعنوان دومین شهر پرجمعیت استان، کمبودهای فراوانی دارد و به توجه و نگاه ویژه ای نیاز دارد. وی اظهار داشت، امید است با برنامه ریزی های شایسته دکتر پارسایی، شاهد پیشرفت همه جانبه شهر صدرا باشیم.

*شهرداری در کنار شرکت عمران زمینه ساز پیشرفت شهر صدرا باشند

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، با بیان اینکه صدرا شهری است با ویژگی های خاص، گفت: سرعت رشد شهر صدرا چه از لحاظ مساحتی و چه از لحاظ جمعیتی، بسیار بالاست و این شهر، مقصد بسیاری از سیاست های کلان دولت، در دهه های اخیر در بحث توسعه مسکن، بوده است، که این موضوع، برای شهر صدرا هم یک فرصت به حساب می آید و هم یک تهدید. سید احسان اصنافی، اظهار داشت: ایجاد و بهبود زیرساخت های شهر صدرا، در زمینه فضای سبز، حمل و نقل، زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی، باید سرلوحه کار قرار گیرد. وی، از پارسایی خواست با توجه به اینکه شهر صدرا برای برخی سودجویان، منبع درآمد خوبی در بسیاری از زمینه های ساخت و ساز، زمین خواری و…  بحساب می آید، فضایی سالم، جهت خدمت رسانی به مردم، ایجاد نماید. مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، با توجه به پیشرفت های اخیر صدرا، در زمینه حمل و نقل عمومی، خرید ماشین آلات و …  از زحمات شهردار و سرپرست شهرداری سابق نیز تشکر نمود. اصنافی، در ادامه افزود: دوستان در مجموعه استانداری، فرمانداری و دستگاههای دیگر، باید کمک حال شهردار در رفع نارسایی های موجود باشند. مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، بیان کرد: شهرداری صدرا در کنار شرکت عمران، با همفکری و همکاری باید زمینه ساز پیشرفت شهر صدرا باشند.

*در خدمت به مردم کم نگذاریم

فرماندار شیراز نیز با اشاره به ضرورت ساخت یک سالن مناسب و بزرگ در شهر صدرا  گفت: امروز تغییر و تحول مدیریتی یک امر طبیعی است. خداوند در مقطعی امانتی را به دست ما سپرده که حق‌الناس است. این مسئولیتها یک امانت است که امروز نیز این امانت از دست عزیزی به دست عزیز دیگری می‌رسد و البته صفر تا صد آن متعلق به خداست و اگر ما در این راه احمال و قصور کنیم و یا بخواهیم  دوستی، رفاقت، همجنسی، هم‌جناحی و… را در اولویت قرار دهیم زیر دین هستیم و باید وقت حساب جواب دهیم. شیبانی ادامه داد: این امانت ها  فرصت محدودی بیش نیست و عاقل آن است که  از این فرصت  برای گام اخروی خود استفاده کند.

وی اضافه کرد: باید حواسمان باشد در هر صورت ما هم یک روز مسئولیت را تحویل می‌دهیم و آنچه می‌ماند مسئولیت اخروی ماست.  فرماندار شیراز گفت: بر طبق آیات قرآن اگر کسی توان انجام کاری ندارد و مسئولیت  آن کار را به عهده گیرد، این خیانت به خدا، رسول خدا و مومنین است. در کنار آن  این مسولیت‌هایی که به ما سپرده شده یک فرصت است و در این فرصت هر چه خدمت کنیم به مردم کم است و باید به مردم خیلی سخت نگیریم و هر چه می‌شود خدمت کنیم مشکل نیست و در خدمت به مردم کم نگذاریم.

شیبانی گفت: اگر به نفع مردم کار کنیم فردا کسی یقه ما را نمی‌گیرد. اما  آنجاهایی یقه می‌گیرند که ما نفع فردی شخصی، هم‌حزبی، خانوادگی و مواردی از این دست را در اولویت قرار دهیم، اما اگر هدف خدمت به مردم باشد خدا هم کمک می‌کند. وی با تقدیر از زحمات پرنیان شهردار سابق و عباسی سرپرست سابق شهرداری صدرا در ۴ماه گذشته نیز گفت: به دکتر پارسایی هم تبریک می‌گویم خدا مقدر کرده امروز این مسئولیت خدمت و فرصت خدمات‌رسانی به مردم شهر به ایشان محول شود و مسئولین مدیریتهای دولت در شهرستان و استانداری آماده هرگونه همکاری و خدمت صادقانه به مردم این شهر بزرگ هستند.

*در زمان مسئولیت سعی کردم به نحو احسن به شهروندان خدمات نمایم

عباسی، سرپرست شهرداری صدرا، ضمن تبریک به دکتر پارسایی و تقدیر از دکتر پرنیان، با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هایی، چون پارک ۶ هکتاری، پارک ۱۲ هکتاری در فاز ۲، پارک ۹ هکتاری، ساختمان اداری، فرهنگسرا، معاینه فنی و پمپ بنزین، آغاز گردیده است، گفت: در زمان تصدی این پست، سعی نموده است به نحو احسن، به شهروندان صدرا خدمت نماید. عباسی، از همکاری امام جمعه، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، مهندس پوربهی و دیگر مسئولین در این مدت نیز تشکر کرد.

*ستاد مردمی‌سازی شهر صدرا راه اندازی شده است

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا نیز گفت: ستاد مردمی سازی شهر صدرا، راه اندازی شده است که خروجی جلسه آن، احداث یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و مذهبی در فاز ۲ شهر صدرا می باشد.  مهدی پوربهی، اظهار داشت: مطالعات این پروژه، انجام شده است و عملیات اجرایی آن، به زودی آغاز می گردد.  پوربهی، تصریح کرد: قرارگاه مشترکی با حضور مجموعه شرکت عمران، شهرداری، دفتر امام جمعه، سپاه و سایر ادارات در حوزه صدرا، جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی پروژه های مشترک، عملیاتی گردیده است.

*کمبودهای صدرا با تلاش‌های جهادی برطرف خواهد شد

شهردار جدید صدرا نیز در این مراسم، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، نمایش مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ایران اسلامی است از شهید مهدی باکری، شهردار تراز انقلاب و شهید حامد جرفی، بخشدار هویزه یاد نمود. پارسایی، به نقل از مقام معظم رهبری، گفت: جوانان می توانند همه مشکلات را حل نمایند.   پارسایی، اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع حوائج آنان، بعد از ادای فرائض، بالاترین وسیله تقرب به خدای متعال است و این یک عطیه الهی است.  وی، گفت: در نظام اسلامی، مقام و مسئولیت، تنها با انگیزه الهی و خدمت به مردم  ارزشمند است. شهردار جدید صدرا، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد اعضای شهر صدرا به ایشان و حمایت های ویژه مسئولین استانی، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه به شهروندان صدرا که لایق بیشترین خدمت و بالاترین امکانات هستند، پاسخگوی اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر باشم.

شهردار صدرا، اظهار داشت: کمبودهای بسیاری در شهر صدرا، وجود دارد که با تلاش های جهادی، در کنار مسئولینی که با عشق به این مردم، خدمت می کنند، برطرف خواهد شد. وی، اظهار امیدواری کرد در مدت خدمت، بتواند در کنار پرسنل خدوم شهرداری، مسئولین و دستگاههای خدمت رسان شهر صدرا، خدمات ارزنده به شهر و شهروندان صدرا ارائه نماید.

* اعطای حکم شهردار جدید صدرا توسط مادر شهید رمضانپور

گفتنی است در پایان این مراسم که  با حضور شیبانی فرماندار شیراز، اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر صدرا،  عباسی سرپرست سابق شهرداری صدرا،  محمدی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا،  پور بهی مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا، سرهنگ همتی فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین علیه السلام شهر صدرا، جمعی از مسئولین، پرسنل شهرداری و شهروندان صدرا برگزار شد، از زحمات دکتر پرنیان شهردار سابق، مهندس عباسی سرپرست سابق با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد و دکتر مجتبی پارسایی به عنوان شهردار جدید صدرا معرفی شد و این حکم توسط مادر شهید رمضانپور به وی تقدیم گردید.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true