×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
شهادت ۶۳ خبرنگار از آغاز نبرد طوفان الاقصی

شهادت ۶۳ خبرنگار از آغاز نبرد طوفان الاقصی، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون ۶۳ خبرنگار براثر حملات نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

به نقل از فارس آگاه،  از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون ۶۳ خبرنگار براثر حملات نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند. در همین حال  خبرگزاری شهاب از شهادت سه خبرنگار لبنانی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

شهادت نوه ارشد اسماعیل هنیه در بمباران غزه
به گزارش کانال تلگرامی فلسطین الان، “جمال محمد هنیه”، نوه ارشد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله هوایی رژیم اشغالگر اشغالگر به نوار غزه به شهادت رسید.
شهادت ۶۳ خبرنگار از آغاز نبرد طوفان الاقصی

لزوم پیگرد رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی
روسای جمهوری ترکیه و الجزایر بر لزوم پیگرد قاونی رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به دلیل جنایات جنگی در غزه تاکید کردند.
بدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر، در نشست خبری مشترک با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای خود در الجزایر گفت: با رئیس جمهور ترکیه درباره اوضاع خاورمیانه و فاجعه در نوار غزه به علت تجاوز رژیم اشغالگر رایزنی کردیم.

به نقل از صدا و سیما؛وی افزود: ما خواهان تحت پیگرد قرار دادن رژیم صهیوینستی به علت جنایت علیه ساکنان غزه در دادگاه کیفری بین المللی هستیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true