×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
«شهدای نیروی انتظامی فارس»؛ قهرمان مسابقات مینی فوتبال چهارجانبه «شهدای ورزشکار»

عباس امیری – فارس آگاه
مسابقات مینی فوتبال چهارجانبه «شهدای ورزشکار» به پایان رسید و تیم «شهدای نیروی انتظامی فارس» موفق شد با شکست حریفان قهرمان این دوره از مسابقات شود.
مسابقات مینی فوتبال چهارجانبه «شهدای ورزشکار» از ۲۳ مهر در شیراز آغاز شده بود و چهارشنبه شب به کار خود پایان داد.
در روز اول این مسابقات تیم های «شهدای نیروی انتظامی فارس» و «اداره کل ورزش و جوانان فارس» به ترتیب با شکست تیم های «سازمان فرهنگی شهرداری شیراز» و «اداره کل تامین اجتماعی فارس» به فینال مسابقات راه یافتند.
در بازی پایانی این رقابت‌ها تیم «شهدای نیروی انتظامی فارس» موفق شد با نتیجه ۶ بر سه در مقابل حریف خود به برتری دست یابد و فاتح جام شود.
در دیدار رده بندی نیز تیم «سازمان فرهنگی شهرداری شیراز» در مقابل تیم «اداره کل تامین اجتماعی فارس» که به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد، به برتری دست یافت و حائز مقام سوم شد.
علیرضا یگانه مهرآبادی، رئیس کمیته مینی فوتبال هیئت ورزش های همگانی فارس در آیین اهدای جام مسابقات گفت: این بازی ها با نیت در کنار هم بودن برگزار شد و سعی کردیم تا به بهترین شکل بازی ها برگزار شود.
در حاشیه مراسم پایانی از زحمات استاد عباس دهقان پور، پیشکسوت داوری فوتسال استان و کشور و مجید توتونچی پیشکسوت فوتبال ایران تجلیل شد.
ورزشکاران و داوران حاضر در این مسابقات پیش از بازی های رده بندی و فینال مسابقات، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل عام مردم بی دفاع و‌ مظلوم را محکوم کردند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true