×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهردار منطقه ۲ به مشکلات مردم ده پیاله پاسخ گفت، شهرداری منطقه ۵ پاسخ نداد

شهردار منطقه ۲ به مشکلات مردم ده پیاله پاسخ گفت، شهرداری منطقه ۵ پاسخ نداد ، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس آگاه ، هفته گذشته بود که خبرنگار ما در ادامه تهیه گزارش از محلات شیراز، سری به محله ده پیاله زد. در آنجا، مردم این محله که نیمی از آن در منطقه ۵ و نیمی در منطقه۲ هستند، مشکلاتی را مطرح کردند که بیشترین مشکل آنها در بخشی که در منطقه ۲ بود، مربوط به تعریض ۱۶متری مشایخ و مشکل عبور و مرور اهالی بود که در این رابطه پس از تماس با شهردار منطقه ۲، وی در خصوص علت توقف تعریض این معبر، گفت: در خیابان مشایخ، اغلب زمین ها و املاک اوقافی است و برخی حتی سند ندارند و مالکیت محرز نیست.

محمد مقدس زاده، تصریح کرد: به همین دلیل هم اعلام کردیم که مالکین املاک مورد مسیر، اول از همه هزینه اوقاف را بپردازند و هر کس پذیره را پرداخت نکند ما نمی‌توانیم تملک کنیم اما هر کس تاکنون پذیره را پرداخت کرده ما تملک را انجام داده ایم.

وی  افزود: در حال حاضر، تنها آن دسته از املاکی، باقی مانده که پذیره را پرداخت کردند، البته می‌شود به صورت قهری هم عمل کرد اما چون افراد کم بضاعتی در آنجا هستند و احتمال دارد با این کار، چیزی دستشان را نگیرد درخواست ما  این است که آنها به اوقاف مراجعه کرده و پذیره را پرداخت کنند و بعد شهرداری برای تملک، سریع اقدام می‌کند.

اما مردم بخش دیگر ده پیاله، که مربوط به منطقه ۵ است نیز مشکلاتی داشتند که مهمترین آن، وجود انبوه ضایعات فروشی‌ها و نیز در برخی کوچه ها، نامناسب بودن آسفالت بود که برای شنیدن پاسخ شهرداری منطقه ۵ با شهرداری این منطقه نیز تماس گرفتیم که نه شهردار و نه حتی مسئول روابط عمومی منطقه، به تماسهای ما پاسخ نگفتند.

وجود تعداد زیاد اتباع بیگانه، عدم اجرای شبکه فاضلاب در برخی بخشهای منطقه، رها شدن پسماند در برخی فضاهای باز اطراف این محله و… از دیگر مشکلات مردم این محله بود که منتظر پاسخ مسئولان این حوزه ها، به مردم این محله هستیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true