×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
شیراز مرکز رسانه های جبهه مقاومت اسلامی می شود/چراغ سبز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به برگزاری اولیه اجلاسیه بین المللی رسانه های جبهه مقاومت اسلامی در شیراز

جلال الدین عرفانی-فارس آگاه
با موافقت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، برگزاری اولین اجلاسیه بین المللی رسانه های جبهه مقاومت اسلامی در شیراز، در دستور کار شورای شهر شیراز قرار گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز، در حاشیه نشست فوق العاده این کمیسیون به خبرنگار ما، گفت: به دنبال این هستیم که با همدلی همه مسئولین و مردم شهر و همکاری سپاه و بسیج رسانه، میزبان اولین اجلاسیه بین المللی رسانه های جبهه مقاومت اسلامی در شیراز باشیم، در این راستا، پیشنهاد اول این بود در دی ماه برگزار شود که پس از آن با موافقت اعضا با کلیات طرح، قرار شد ابتدا، کارگروهی شکل گیرد و در آن در خصوص نحوه و زمان اجرای آن، تصمیم گیری شود.
محمد رضا هاجری گفت: در خصوص اجرای این اجلاسیه با توجه به حوادث اخیر منطقه، همه ما را همدل و همراه کرد که این اجلاسیه در شیراز برگزار شود اما اگر در کنار آن، یک مرکز پژوهش و دبیرخانه هم شکل گیرد به نتایج بهتری میرسیم.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز نیز در این جلسه، گفت: در این خصوص، شهرداری به تنهایی نمیتواند ۸میلیارد تومان بودجه مورد نیاز این اجلاسیه را تامین کند و باید از دستگاههای دیگر هم خواست تا در ثواب این کار خیر، شریک شوند، این در حالی است که شهرداری نمیتواند همه آن را هم نقد بپردازد بلکه برخی را در قالب ارایه خدمات، میتواند تامین کند.
مهدی طاهری، افزود: در خصوص زمان برگزاری که ۱۰ دی اعلام شده جا دارد برنامه ریزان این اجلاسیه، یک بار مرور کنند و اگر میتوانند انجام دهند وگرنه اجرای آن را به چند مدت بعد موکول و با توان بیشتری کار کنند.
وی تصریح کرد: اگر این اجلاسیه، منجر به راه اندازی این اندیشکده بین المللی شود این میتواند مهمترین تاثیر آن باشد اما اگر به قول معروف، مصداق نشستیم، گفتیم و برخاستم باشد، راه به جایی نمیبریم و الان چیزی که مهمتر از رخداد هست، برون داد این رخداد است.

مسئول بسیج رسانه فارس نیز به عنوان ارایه دهنده این طرح، با اشاره به اینکه طرح اولیه اجلاسیه، یک هفته قبل از عملیات طوفان الاقصی تدوین شده، گفت: تفاوت این اجلاسیه با دیگر مراسم مشابه، این است که در آن تنها از اصحاب رسانه ای که در جبهه مقاومت قلم میزنند، استفاده میشود و مهمترین دستاورد آن، برای شیراز این است که با توجه به تمرکز تروریست های جهانی روی شیراز که دو حمله تروریستی به حرم نشان دهنده این موضوع است، برگزاری این اجلاسیه، شیراز را بهتر به جهانیان معرفی خواهد کرد.
رضایی، افزود: حضور ۷۰خبرنگار جبهه مقاومت، از سرتاسر جهان در شیراز میتواند تاثیر به سزایی در معرفی شیراز به عنوان مرکز رسانه ای جبهه مقاومت، داشته باشد.
وی تصریح کرد: از جمله اهداف ما در برگزاری این همایش را میتوان به الگوسازی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) به عنوان شهر مقاومت و وحدت، قرارگاه رسانه ای جبهه مقاومت، تشکیل دبیرخانه دائمی اجلاسیه، تشکیل اندیشکده مطالعات راهبردی رسانه ای فرهنگی شیراز، ایجاد جبهه متحد رسانه ای مقتدر در سطح منطقه و جهان و…. اشاره کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true