×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عزل هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان کذب است 

محبوبه عزیز – اصفهان – فارس آگاه
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در پی انتشار نامه وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی و تحلیل شتابزده توسط برخی رسانه‌ها، گفت: عزل هیئت مدیره نظام مهندسی استان اصفهان کذب است.
در پی انتشار اخباری مبنی بر عزل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان، سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.
وی ضمن تکذیب این موضوع اظهار کرد: دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با مجمع عمومی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد که این مبحث مبنی بر ابطال انتخابات نیست.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: شتابزدگی در تحلیل نامه وزارت راه و شهرسازی توسط برخی رسانه‌ها، اذهان عمومی خصوصاً جامعه مهندسی استان اصفهان را از باب انتشار مباحث کارشناسی نشده و خلاف واقع، خدشه‌دار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: موضوع مطرح شده در نامه فوق، پیش از این بصورت ریزبینانه بررسی و برابر آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته بود همچنین تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و ابلاغ شده است.
محمودیه ابراز کرد: برابر ضوابط و قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مفاد قید شده در نامه مذکور مرتبط و متوجه مجمع عمومی بوده و اختیارات در این رابطه نیز برابر ضوابط با مجمع است.
وی گفت: براین اساس قصوری متوجه اداره‌کل راه و شهرسازی نبوده و مراتب قانونی از سوی مجمع پیگیری و در رابطه با آن برابر ضوابط اقدام خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true