×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات «وعده صادق» یک تنبیه برای رژیم صهیونیستی بود

عملیات «وعده صادق» یک تنبیه برای رژیم صهیونیستی بود ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی یک تنبیه برای رژیم صهیونیستی بود گفت: اگر این رژیم بخواهد تحرکی در منطقه علیه کشورمان داشته باشد انتقام سخت در انتظار او خواهد بود.

به گزارش فارس آگاه، زهره الهیان در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» یک تنبیه برای رژیم صهیونیستی بود گفت: در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد به خاک سرزمین‌مان مجددا حمله کند انتقام سختی در انتظار این رژیم خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعد از حمله موشکی به کنسولگری کشورمان در دمشق جمهوری اسلامی ایران با اینکه توان پاسخ داشت منتظر شد تا ببیند که آیا مجامع بین‌المللی که مسئولیت تامین صلح و امنیت جهانی را دارند اقدام موثری در پیشگیری از این نوع حملات انجام و پاسخی برای مجازات عاملان آن خواهند داشت یا خیر.

الهیان ادامه داد: بعد از حمله موشکی به کنسولگری کشورمان در دمشق مشاهده کردیم که هیچ تحرکی از سازمان‌های بین‌المللی و شورای امنیت سازمان ملل صورت نگرفت و برعکس برخی از کشورها طرف رژیم صهیونیستی را گرفتند. در این شرایط جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع را برای خود محفوظ دانست و طبق قوانین بین‌المللی این دفاع مشروع در چارچوب روال قانونی صورت گرفت.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران از امنیت سرزمین خود را گوشمالی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اگر این رژیم بخواهد تحرکی در منطقه علیه کشورمان داشته باشد انتقام سخت در انتظار اوست.

وی اظهار کرد: ظاهرا امریکا تا حدی رفتار عاقلانه در پیش گرفته و به رژیم صهیونیستی اعلام کرده پاسخ این حمله را ندهد اما اگر فشار لابی صهیونیسم بر کابینه بایدن و سیاستمداران آمریکایی سنگین شود و آمریکا بخواهد مداخله کند پاسخ جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر خواهد بود.

الهیان در پایان گفت: جمهوری اسلامی توان بستن تنگه هرمز در خلیج فارس و شاهرگ‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی و آمریکا را دارد و توقیف کشتی این رژیم در روز گذشته این توان و اراده را به دنیا نشان داد. بهتر است سیاستمداران آمریکایی عاقلانه رفتار کرده و از حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی پرهیز کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true