×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فارس، قهرمان مسابقات جودو پسران نوجوان و جوان منطقه چهار کشور

فارس، قهرمان مسابقات جودو پسران نوجوان و جوان منطقه چهار کشور،  مسابقات جودو پسران جوان و نوجوان منطقه چهار کشور با قهرمانی جودو کاران فارس پایان یافت.

 

 

به گزارش فارس آگاه، رئیس هیات جودو فارس روز چهارشنبه اظهار کرد: این رقابت ها که در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی شیراز و در هشت وزن برگزار شد، در بخش جوانان پس از فارس که قهرمان شد، تیم های بوشهر و خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وحید زارع نژاد ادامه داد: همچنین در رده نوجوانان هم پس از فارس که عنوان نخست به خود اختصاص داد، تیم های خوزستان و بوشهر هم به ترتیب دوم وسوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش انفرادی رده سنی جوانان، محمد حسین زاده، ابوالفضل ارشادی، رضا ده خیری، امیر رضا سربی و بنیامین زارع از فارس،‌ علی رکابی از خوزستان، رضا میش مست و محمدجواد حسین زاده از بوشهر بر سکوی قهرمانی وزن های مختلف قرارگرفتند.

همچنین دربخش انفرادی نوجوانان هم ابوالفضل پذیرش، احمد رضا برهانی، ابوالفضل اکبریٰ، وحید رضا کشتکار و ابوالفضل قدوسی از فارس و ‌ ابوالفضل سامری، رضا اسلانی و علیرضا بهزادی از خوزستان هم مدال طلای وزن های مختلف را برگردن آویختند.

به نقل از ایرنا، استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان ، یزد ، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر تیم های منطقه چهار کشور هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true