×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فرهنگیان پیشکسوت شایستگان جامعه ما هستند

فرهنگیان پیشکسوت شایستگان جامعه ما هستند، به گزارش سید محی الدین حسینی ارسنجانی خبرنگار فارس اگاه، به مناسبت روز و هفته خبرنگار تعدادی از فرهنگیان فرهیخته ای که در حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری فعالیت داشته و دارند تقدیر شدند.

منصور غلامی رییس اداره امور پیشکسوتان فرهنگی فارس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جمعی از پیشکسوتان فرهنگی که سالها به کار خبر و اطلاع رسانی پرداخته و همینک به امور روزنامه نگاری و خبرنگاری در حوزه مطبوعات فعالند دعوت این اداره را پذیرفته و در یک دورهمی ساده اما صمیمی گرد هم آمدند.

غلامی ضمن ارائه گزارش مختصر از فعالیتهای انجام گرفته در اداره امور پیشکسوتان فرهنگی فارس بر آموزش همکاران بازنشسته و مدیران اجرایی توسط فرهنگیان فعال عرصه رسانه تاکید کرده و اظهار داشت: فضای اداری ما در خدمت فرهیختگان فرهنگی که تمایل به دریافت آموزشهای مرتبط با مبانی فهم و سواد رسانه ای می‌باشند است و امیدوارم آشنایی فرهنگیان دوستدار فعالیت در عرصه رسانه ای استان و کشور با توضیحات و ارائه فنون و تکنیکهای لازم از سوی همکارانشان که سال های سال در این مسیر گامهای مهم و اساسی نهاده اند و قلم زده اند انجام شود.

وی افزود: در کمتر ارگانی مثل آموزش و پرورش است که انسانهایی از نظر کمی و کیفی بویژه در امور فرهنگ و ادب در آن پرورش داده شود.هیچ سازمانی مثل آموزش و پرورش انسان ساز نیست. همه سازمانها و ادارات به آموزش و پرورش نیاز دارند.

این مقام مسئول در امور پیشکسوتان فرهنگی فارس بیان داشت: به لطف الهی و مدد و همکاری همکاران ارزشمندم که در بیشتر حوزه ها فعالیت داشته و دارند اقدامات رفاهی خوبی انجام شده و در حال انجام است و تمام توان خود را در جهت رضایت خاطر آنان به کار بسته ایم.

*تجلیل از هفت نفر از پیشکسوتان فرهنگی فعال عرصه رسانه در فارس

غلامی با اشاره به نبود نیروی کار رسمی و دائمی در اداره امور پیشکسوتان فرهنگی فارس خاطر نشان کرد:با وجود ۳۵/۰۰۰ نفر بازنشسته فرهنگی در شیراز و ۸۳/۰۰۰ نفر بازنشسته های فرهنگی در فارس بسیاری از کارها را دست تنها و بدون پشتوانه مالی لازم انجام داده ایم چون میدانیم عزیزان بازنشسته فرهنگی تخصصهای مختلف در زمینه های فرهنگی و هنری و ادبی و فنی دارند. برخی از بازنشستگان فرهنگی فارس در ورزشهای مختلف و فنون گوناگون سرآمد پیشکسوتان فرهنگی فارس و کشور و حتی در بین شاغلین بوده و هستند.رییس اداره امور پیشکسوتان فرهنگی فارس یاد آور شد:معتقدم که اداره امور پیشکسوتان را باید اداره امور شایستگان نامید چرا که افرادی از اهل تجربه و کارکشته در امور فرهنگی و فعالان اجتماعی در این اداره و این تشکیلات حضور داشته و دارند.وی در پایان گفت: بمناسبت روز و هفته خبرنگار از آقایان حسین سلطانی مقدم، حمد اله آصفی،محمد عسلی، اسماعیل عسلی،سید مهدی فلسفی، علی اصغر راغب و سید محی الدین حسینی ارسنجانی از فرهنگیان پیشکسوت حوزه خبر و اطلاع رسانی که سالها در کار خبرنگاری و روزنامه نگاری قلم زده و میزنند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true