×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فروریختن بزرگراهی در سوئد

فروریختن بزرگراهی در سوئد، یک بزرگراه روز گذشته (شنبه) در نزدیکی گوتنبرگ در جنوب غربی سوئد فرو ریخت و باعث واژگونی خودرو‌ها و زخمی شدن سه نفر شد.

به گزارش فارس آگاه، شکاف بزرگی در بزرگراه جنوب غربی سوئد ایجاد شده است و فرو ریختن این بزرگراه باعث مصدوم شدن سه نفر شده است. رانش زمین باعث آسیب به بزرگراه بین گوتنبرگ، دومین شهر بزرگ سوئد و اسلو پایتخت نروژ شده است. چندین خودرو و یک کامیون به داخل گودال بزرگ سقوط کردند. پلیس تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از دانیل لیکلید، یکی از مقامات اورژانس خدمات منطقه گوتنبرگ گزارش داده بود: رانش زمین در مساحتی به ابعاد تقریبا ۱۰۰ متر در ۱۵۰ متر رخ داد و حدود ده وسیله نقلیه، یک منطقه جنگلی و یک منطقه تجاری شامل پمپ بنزین و یک رستوران سریع را تحت تأثیر قرار داد.
آگوست برانت، سخنگوی پلیس نیز در این باره گفت: سه نفر در پی سقوط با “جراحات جزئی” به بیمارستان منتقل شدند.
بر اساس تصاویر رسانه‌های محلی، یک شکاف بزرگ به طول حدود صد متر، با چندین کامیون آسیب دیده و کج شده در حالی که یک اتوبوس عملا در یک سوراخ ناپدید شده است. ترک‌های بزرگ در پارکینگ پمپ بنزین و رستوران فست فود دیده می‌شود، در حالی که بخشی از یک منطقه جنگلی به طور قابل توجهی فروکش کرده است.
به نقل از صدا و سیما اورژانس افزود: با کمک آتش نشانان و بالگرد به چند نفر از خودرو‌ها در منطقه رانش زمین کمک شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true