×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۴۵ ایستگاه ورزش همگانی در ۵۵ بوستان شهر شیراز

جلال الدین عرفانی-فارس آگاه
تمرکز توجه به تامین واگن برای مترو پایتخت و عدم توجه به تامین واگن برای سایر کلانشهرها و عدم رعایت عدالت در این زمینه، اولین موردی بود که رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز، در نطق پیش از دستور خود در جلسه این هفته صحن علنی شورا، به آن اشاره کرد و گفت: در خبرها آمده بود، شهردار تهران برای نهایی کردن قرارداد دریافت ۶۳۰ واگن مترو، عازم پکن، پایتخت چین شد، از شهردار شیراز، تقاضا دارم با ارتباط گیری با وزیر کشور بر مبنای قول مساعد ایشان، برای تهیه واگن های مورد نیاز قطار شهری شیراز، مانند تهران، با پیش پرداخت و گشایش خط اعتباری، تسریع صورت گیرد.
محمدرضا هاجری، با بیان اینکه تهران جدای از ایران نیست و باید در توزیع امکانات در میان شهرها، عدالت رعایت شود، گذری به حوزه ورزش زد و ادامه داد: توسعه ورزش های همگانی و صبحگاهی در تمامی بوستانهای شهر، یکی از اهداف مهم شورا و شهرداری است که در سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان عزیز و گرامی، موثر است. محمد رضا هاجری، اظهار داشت: در حال حاضر، نزدیک به ۵۵ بوستان در مناطق شهرداری، برای هر کدام ۵ ایستگاه، ابلاغیه وجود دارد که حدود ۴۵ ایستگاه، فعال است.
عضو شورای شهر شیراز، گفت: با توجه به مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی برای نوسازی بافت های فرسوده همراه با بسته های ویژه تشویقی، لازم است شورا و شهرداری، بستر آن را در احیای بافت های فرسوده همراه با مشوق ها، به خوبی اطلاع رسانی نموده، سلایق شخصی و اداری را کنار گذاشته و صد در صد حامی احیا گران باشند تا نوسازی شهری، اتفاق بیفتد.
وی افزود: متأسفانه شاهدیم بافت های فرسوده را درجه بندی نموده، همین عاملی می شود که عدالت عمومی در دریافت مشوق ها، به خوبی رعایت نشود. قانون دانان قانون شکن، بهره کافی را می برند، اما ساکنین واقعی و حقیقی بافت های فرسوده، کمترین بهره، نصیبشان می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true