×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قهرمانی تیم بانوان شیراز در والیبال جام هفته دولت

قهرمانی تیم بانوان شیراز در والیبال جام هفته دولت، رقابت های چند جانبه  والیبال بانوان  فارس که با عنوان هفته دولت برگزارشد  با قهرمانی تیم ماهک شیراز پایان یافت.

 

به گزارش فارس آگاه، در این رقابت ها که شامگاه جمعه به میزبانی سپیدان برگزارشد ۶ تیم به صورت دوره ای با هم رقابت پرداختند.

پس از تیم ماهک شیراز که قهرمان شد، تیم های امین و تچرا شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.

شیراز استعداد زیادی در والیبال بانوان دارد

مربی تیم امین شیراز در حاشیه این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و ورزشکاران با انگیزه های زیادی در این رقابت ها شرکت کردند.

سارا کشاورزی ادامه داد:‌ والیبال شیراز از استعدادهای بسیار خوبی بر خوردار است که می توان با برگزاری اینگونه رقابت ها آنها را شناسایی کرد.

وی افزود:‌ از هیات والیبال فارس و فدراسیون می خواهیم از بانوان علاقه مند به والیبال حمایت کنند چرا که بانوان انگیزه های زیادی برای پیشرفت دارند و از مسوولان استان هم انتظار حمایت های بیشتری داریم.

تیم بانوان شیراز قهرمان والیبال جام هفته دولت شد

کشاورزی بیان کرد:‌ نگین و نگار محمدی دوقلوهای تیم‌امین شیراز با کسب بیشترین امتیازها برای تیم خود در این رقابت ها خوش درخشیدند.

والیبال فارس بیش از ۲ سال است به صورت سرپرستی اداره شود

والیبال فارس بیش از ۲ سال است که به صورت سرپرستی اداره می شود و قرار است تا چند ماه دیگر زمینه برگزاری مجمع انتخابی هیات فراهم شود و هم اینک هم منوچهر اسدی پویا که از پیشکسوتان والیبال فارس است سرپرستی این هیات را برعهده دارد.

تیم بانوان شیراز قهرمان والیبال جام هفته دولت شد

به نقل از ایرنا، افزون بر ۱۵ هیات ورزشی در فارس که اکثرا رشته های المپیکی هستند به صورت سرپرستی اداره می شود که باید هر چه زودتر تکلیف آن را مشخص کنند تا برای مسابقات المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس برنامه ریزی شود چرا که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ورزش فارس هیچ نماینده ای نداشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true