×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم جابه جایی برخی مدیران فارس

لزوم جابه جایی برخی مدیران فارس ، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، جابجایی در برخی مدیریت ها، برای پویایی بیشتر باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که در اولین جلسه شورای اداری استان پس از شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش  سخن می گفت، با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، گفت: در حافظه تاریخی ملت ایران، از این حوادث و رخدادا‌ها، کم نبوده است، اما آن چیزی که سرمایه گران سنگ آیت‌الله رئیسی شد، تلاش مستمر ایشان، برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که ثمره آن، جان دادن در خیمه ولایت و میدان ولایت بود که او از این جهت، افتخار بزرگی را نصیب خود کرد.

اسماعیل قزل‌سفلی، تصریح کرد: در این راستا، قدرشناسی مردم نیز نشان داد، پای کار مردان و خادمان بزرگ خود هستند و مسیر خدمت و قطار پیشرفت انقلاب اسلامی، با رهبری داعیانه آیت‌الله خامنه‌ای، قطعا طوفنده‌تر از گذشته، ادامه خواهد یافت و دشمنان، ناکام تر از قبل خواهند شد.

وی، اضافه کرد: در همین چند روز گذشته، دشمنان درک کردند در کشوری که مجلس جدید در حال آغاز شدن است و رئیس قوه مجریه نداریم، اما ساختار سیاسی، برگرفته از متن اسلام و نظام ولایی داریم که با وجود آن، هیچ خللی در هیچ بخشی ایجاد نخواهد شد.

قزل سفلی، گفت: امروز گفتمان خدمت، با کار بزرگ شهید رئیسی، نهادینه شده و محکم‌تر از گذشته، با همت و اراده و با هم‌افزایی و همدلی، تداوم خواهد یافت.

وی، ادامه داد: در همین راستا، کاروان‌های خدمت، باید با محوریت فرمانداران و حضور مسئله محور مدیران، برای دو ماه آینده، تشکیل شود که در این زمینه، همه باید لیست خود را تا دوشنبه این هفته ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با تاکید بر راه‌اندازی میزهای خدمت تخصصی در عرصه‌های مختلف، گفت: مردم درک می‌کنند که خدمت، تسهیل گرایانه‌تر و با سرعت‌تر ادامه پیدا می‌کند.

قزل‌سفلی، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: ما یک شب قدر دیگر را در ۸ تیر برای انقلاب اسلامی، در پیش داریم و مردم با هوشیاری، حضور پیدا خواهند کرد و ما هم وظیفه داریم، مسیر خدمت را تا لحظه آخر ادامه دهیم.

وی، اظهار داشت:در همین راستا، فرایند انتخابات از ۱۰ خردادماه با دستور وزیر کشور، آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه، با ثبت نام، بررسی صلاحیت‌ها، انتشار اسامی، تبلیغات دو هفته‌ای و نهایتا برگزاری انتخابات، ادامه پیدا خواهد کرد.

طولانی شدن سنوات خدمت برخی مدیران، از دیگر بخش های سخنان معاون استاندار فارس بود و وی، در این زمینه هم گفت: برخی از مدیران در شهرستان‌ها، بیش از ۸ سال و گاه حتی برخی، ۲۲ سال است که در استان، در یک مسند مدیریتی نشسته اند  که به نظر می رسد، جابجایی  برخی مدیران، برای پویایی بیشتر، باید در دستور کار قرار گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true