×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مافیای هزارسر کیش را مات کنید…

چه زیبا فرمودید، مصداق فرموده شما در جزیره کیش سال‌هاست به وقوع پیوسته. جریان‌هایی در کیش هستند که رفاه کیشوندان را به گروگان گرفته‌اند. به اندازه ۲۰ سال درآمد کیش را به غنیمت گرفته‌اند و ژست روشنفکری و قهرمان گرفته‌اند.

به گزارش فارس آگاه: سیدعلیرضا کاظمی دولابی| مدیران عامل و ارشد را هضم می‌کنند و اگر نتوانستند حذف می‌کنند، از پروژه‌ای به پروژه‌ای دیگر می‌پرند تا با توسعه حیطه سرمایه‌برداری خود، بدهی‌های گذشته را تامین کنند.

عوامل آنها در تار و پود سازمان، حافظ منافع آن‌هاست و برای آن‌ها سینه‌چاک می‌کند و با سفیدنمایی سیاه‌کاری‌هایشان، بد را خوب و خوب را بد جلوه می‌دهند.

آن‌ها مدعیان کیش‌دوستی هستند اما دارایی‌های خود را به کانادا و ترکیه و امارات منتقل می‌کنند! آن‌ها انواع ساز و کارهای به ظاهر موجه برای خود ساخته‌اند و در قالب همان ساختارهایی که با نام‌های زیبا و دلفریب منافع کیشوندان و سازمان را به گروگان گرفته‌اند، طلبکارانه خود را قهرمانان کیش معرفی می‌کنند.

خط مقدم آن‌ها، رسانه‌هایی هستند که دانسته یا ندانسته برایشان قلم می‌زنند و گلویشان را در لایوهای اینستاگرامی پاره می‌کنند.

آن‌ها با توسعه شبکه ارتباطی خود در همه جا ریشه دوانده‌اند، حتی تا بیخ گوش شما! مواظب باشید و مراقب، خطر در کمین است…

آقای رئیس جمهور، مقتدای شما علیست… صداقت، رفتار، دانش، بینش و نگرش شما خداباور، عدالت‌محور و مردمی است.

به داد کیش برسید، به داد مردم کیش برسید، اینجا گروگان گرفته شده است!!!

جامعه میانی کیش در فشار زیاد است و دلیلش همین قهرمانان پوشالی‌اند.

آن‌ها برای تامین منافع خود، منافع یک جامعه را به غنیمت گرفته‌اند. آن‌ها برای تامین منافع خود، یک جزیره را به گروگان گرفته‌اند…

و حالا خیز برداشته‌اند تا با رایزنی‌هایشان، با نامه‌ها و جریان‌سازی‌ها و قدرت نفوذشان در ستاد شما، افرادی در مناطق آزاد کشور و جزیره کیش سر کار بیایند که مسیر توسعه به نفع چند فردشان!!!! به کار خود ادامه دهد و حمایت شود.

آقای رئیس جمهور اما این را بدانند و بدانید که دوران این به اصطلاح سرمایه‌گذاران به آخر خود نزدیک می‌شود.

مردم کیش مطالبه‌گر خواهند بود و اجازه نخواهند داد که آینده‌شان همچون گذشته و حالشان بازیچه دست چند نفر باشد. نگذارید ۲۰ سال بودجه کیش، غنیمت این افراد باشد. تمام دارایی کیش و آینده‌سازی‌اش، با همین منابع ساخته خواهد شد.

آقای رئیس‌جمهور، اینجا همه ادعای کیش دوستی دارند، ادعاها را نادیده بگیرید… هیئتی امین، غیر سیاسی، آگاه به توسعه و سلامت‌کاری به کیش بفرستید و قبل از آنکه اقدامی ناخواسته در تامین منافع این افراد انجام دهید، برای عدالت‌گستری در نگین خلیج‌فارس که بی‌شک نمونه‌ای از فسادستیزی برای کل ایران خواهد بود، بسازید.

کیش، نقطه امید ایرانیان در مسیر توسعه پایدار است.

حال مردمش خوب نباشد، زنجیره‌های فساد فعال باشد، رانت و تبعیض و … حاکم باشد، دل یک ملت به درد می‌آید… حالا چشم امید مردم به عدالت گستری شماست…

مافیای هزار سرکیش را مات کنید…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true