×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرعامل شرکت بیمه دی در شورای مدیران این شرکت عنوان کرد؛ ایجاد تحول نیازمند توجه به سرمایه های انسانی است

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب، شورای مدیران شرکت بیمه دی با محوریت بررسی گزارش برنامه عملیاتی شرکت و داشبورد ارزیابی عملکرد مدیران، برگزار شد. به گزارش فارس اگاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر سرمایه های انسانی شرکت گفت: برای تحقق آنچه که به عنوان برنامه عملیاتی شرکت تدوین و برنامه ریزی شده است، نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مستعد و چابک هستیم. ایجاد تحول در گرو توجه به سرمایه های انسانی است، و این مهم باید در دستور کار مدیران شرکت قرار بگیرد. وی افزود: رویکر جدید سنجش و پایش عملکرد مدیریت ها و همکاران، تمرکز بر فروش و نتیجه محوری است. شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تمام توان خود را برای فروش بیشتر و کسب سودآوری بگذارد و بتواند عملکرد سال مالی خود را با نتیجه ای مناسب به مجمع صاحبان سهام ببرد.

به همین علت، عملکرد کلیه دست اندرکاران شرکت با شاخص های تعیین شده برای هر حوزه، حول محور فروش و سودآوری سنجیده خواهد شد. مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر مشتری مداری اظهار کرد: فروش با کیفیت و سودآوری پایدار اهداف مهم شرکت هستند که جز با توجه به مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری محقق نخواهد شد، چرا که تمرکز بر مشتری مداری می تواند به خودی خود مزیت رقابتی ویژه ای محسوب شود که محصول آن قطعا مشتریان وفادار، جذب مشتری جدید، نفوذ برند شرکت در اقشار جامعه و نهایتاً فرهنگ سازی بیمه به عنوان هدف كلان صنعت بيمه، خواهد بود. در ادامه این نشست مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفت و گو پرداختند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true