×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرکل صدا و سیمای فارس تغییر کرد

مدیرکل صدا و سیمای فارس تغییر کرد،  طی مراسمی از زحمات احمد پهلوانیان قدردانی و امیر رئوف به عنوان مدیر کل صدا و سیمای فارس معارفه شد.

 

به گزارش فارس آگاه،مدیر کل جدید صدا و سیمای استان فارس امروز، ۲۳ مردادماه در این مراسم بیان کرد: در دوره جدید سازمان صدا و سیما، بر اساس آسیب‌شناسی که نسبت به عملکرد سازمان در گام اول انقلاب اسلامی صورت گرفت، سند تحول رسانه ملی توسط ریاست سازمان صدا و سیما تنظیم شد که بر اساس آن، مبنای تمامی برنامه‌ریزی‌ها در سازمان صدا و سیما حرکت بر مدار تحول است. این تحول بر ۳ پایه هویت‌محوری، عدالت‌گستری و شتاب‌دهی به پیشرفت استوار است.

امیر رئوف ادامه داد: فارس از حیث نیروی انسانی همواره در قله بوده است و باید جایگاه خود را حفظ کند، لذا با استفاده از نظرات تمامی همکاران در بخش‌های مختلف مسیر موفقیت را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: استان فارس نقش کانونی در کشور دارد و می‌تواند در حوزه فرهنگ و تمدن نوین اسلامی بسیار موثر باشد. قطعاً از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی استان در راستای ارتقای کیفیت تولیدات در دوره جدید استفاده می‌کنیم، همچنین از ظرفیت مردمی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای استان استفاده خواهد شد و البته قابلیت‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان پهناور فارس وجود دارد.

مدیرکل سابق صدا و سیمای استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در مدت زمان خدمت در صدا و سیمای فارس اتفاقات زیادی در کشور افتاد، بیان کرد: اغتششات سال ۱۴۰۱، ۲ مراسم انتخابات مجلس، ۲ مراسم انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین ۲ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) باعث شد دوران پر تراکمی در صدا و سیما داشته باشیم.

احمد پهلوانیان تصریح کرد: در زمان انتخابات از ۱۲۷ نقطه پخش زنده داشتیم و در ماه محرم نیز از ۷۰ نقطه فارس پخش زنده صورت گرفت، همچنین واحد سیار HD که در کشور چنین واحد سیاری به نوعی بی‌نظیر است در این مدت فعال شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حکم خادم‌یاری امام رضا(ع) به احمد پهلوانیان و امیر رئوف تقدیم شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true