×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
مردم ما حاضر نیستند از اقتدار کشورشان کوتاه بیایند

مردم ما حاضر نیستند از اقتدار کشورشان کوتاه بیایند، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، در راستای ترویج و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت پیش یادواره هزارو ۴۰۰ شهید کارگر به مناسبت دومین اجلاسیه سرداران و ۱۵  هزار شهید استان فارس در سالن همایش  دانشکده مهندسی نفت و گاز برگزارشد.

سردار یدا… بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس، در این یادواره گفت: کارگران استان فارس ۱۰ درصد از شهدای استان را تشکیل می‌دهند. این کارگران نسبت به کشور و مردم خود احساس مسئولیت داشته و در راه دفاع از میهن، نقش موثری ایفا کرده‌اند.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه رفتار مردم در برابر جنایات رژیم صهیونیست مشخص است، تصریح کرد: رفتار مردم در برابر اقدام آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی نشان داد که مردم همیشه در صحنه ما حاضر نیستند که از اقتدار کشورشان کوتاه بیایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز در این نشست اظهار داشت: قشر کارگر در عرصه‌های مختلف تولیدی، اقتصادی، فرهنگی و جهادی نقش آفرینی کرده و با تقدیم هزارو ۴۰۰ شهید، سهم بسزایی در سربلندی و سرافرازی استان داشته‌اند.

وحید خداپرست تصریح کرد: جامعه کارگری بزرگ توانسته است در ابعاد گوناگون افتخارات زیادی کسب کند و در برقراری حریم امنیت و سلامت و نیز در جبهه‌های حق علیه باطل با سربلندی عمل کند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نیز بیان داشت: برگزاری یادواره هزارو ۴۰۰ شهید کارگر با همکاری و هماهنگی ادارات کل تعاون، تأمین اجتماعی، اتاق تعاون و دیگر جوامع کار تولیدی و همچنین جمع کثیری از کارگران و خانواده شهدا، نشان‌دهنده اهمیت و تأثیر جامعه کارگری در ایران اسلامی و استان فارس است.

سرهنگ پاسدار نوشاد نادری منش  اضافه کرد: تهیه کلیپ، چاپ ۳ کتاب از ۴۵ کارگر شهید، خاکسپاری شهید گمنام در شهرک صنعتی، نصب و راه‌اندازی ۱۲۰ یادواره پایگاهی و شهرستانی و سرکشی از خانواده شهدای کارگر از جمله اقداماتی است که به زنده نگه‌داشتن نام و یاد آن‌ها در دوران دفاع مقدس انجام شد.

گفتنی است، در پایان تعدادی از کارگران و خانواده معزز  شاهد و ایثارگر جامعه کارگری با اهدا لوح تقدیر شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true