×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مشعل المپیاد ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور در شیراز روشن شد

مشعل المپیاد ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور در شیراز روشن شد، مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره ابتدایی کشور در شیراز آغاز شد که بیش از یکهزار و ۵۵۰ دانش آموز ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی به رقابت می‌پردازند.

 

به گزارش فارس آگاه، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور شامگاه یکشنبه در افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور در شیراز، افزود: در این رقابت‌های ورزشی۷۶۰ دانش آموز پسر و ۷۹۰ دانش آموز دختر مقطع ابتدایی حضور دارند.

وی ادامه داد: با احتساب داوران، مربیان و دست اندرکاران برگزاری، بیش از ۲ هزار نفر در برپایی این المپیاد ورزشی مشارکت دارند.

بابویی اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان نخبه ورزشی در این مسابقات حضور دارند، لذا باید تلاش کنند در مسابقات ملی وبین‌المللی حضوری پررنگ داشته باشند.

 

استعدادیابی ورزشی در المپیاد دانش‌آموزان ابتدایی

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه گفت: المپیاد ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی کشور، با رویکرد استعدادیابی برگزار می شود و در پایان استعدادهای برتر به فدراسیون‌های مختلف ورزشی معرفی می‌شوند.

بابویی از مبین قدرتی که در حادثه تروریستی شاهچراغ برای حمایت از پدر خود، شاجاعانه ایستاده بود یاد کرد و افزود: هدف ما از برگزاری مسابقات ورزشی این است که دانش‌آموزان به جایگاه مبین قدرتی برسند که از خانواده خود دفاع کرد و شجاعانه در برابر داعش ایستاد.

وی اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های ورزشی در مدارس به تربیت دانش آموزانی شجاع، متدین و مدافع وطن کمک می‌کند.

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت شهید رئیسی اتفاقات بسیار خوبی در ورزش افتاد؛ بنابراین در این مسابقات دانش‌آموزی یاد و خاطر رئیس جمهور شهید و یاران شهیدش گرامی‌داشته می‌شود.

مشعل المپیاد ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور در شیراز روشن شد

رقابت دانش‌آموان ابتدایی کشور در چهار رشته ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی کشور گفت: این مسابقات از ۳۱ تیر الی ۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود و دانش‌آموزان ابتدایی در چهار رشته دوومیدانی، طناب‌زنی، شنا و تنیس روی میز رقابت می‌کنند.

سید کاظم حسینی افزود: این مسابقات در چهار سالن ورزشی مجموعه ورزشی حافظیه، مدرسه شوریده شیرازی، استخرانقلاب و مجموعه ورزشی شهدا در کلان شهر شیراز برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: این مسابقات با هدف گرامیداشت شهدای خدمت و دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس برگزار خواهد شد.

مشعل المپیاد ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور در شیراز روشن شد

به نقل از ایرنا، رژه دانش آموزان ورزشکار، اجرای گروه آیینی سنج و دمام، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار بخشی از برنامه‌های آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور به میزبانی شیراز بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true