×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مقاومت فلسطین: عملیات قدس سیلی جدید به اسرائیل است

به گزارش فارس آگاه، در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است: عملیات الشیخ جراح یک پاسخ طبیعی و واقعی به جنایات دشمن و سیلی جدیدی به دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکاران آن بود.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: این عملیات تاییدی بر این مسئله است که پاسخ‌های ملت ما به جنایات دشمن تکمیل نشده و تا زمان زوال و نابودی آن و همچنین بازگرداندن حقوق سلب شده فلسطینی‌ها ادامه خواهد داشت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه به مجری عملیات درود فرستادند و اعلام کردند که این عملیات بیانگر آمادگی جوانان و نیروهای مقاومت فلسطین برای پاسخ فوری و مداوم به جنایات دشمن صهیونیستی است.

«طارق عزالدین» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در سخنانی عملیات ضد صهیونیستی الشیخ جراح را تبریک گفت.

وی تأکید کرد که این عملیات دلاورانه، ادامه مقاومت مردم ما در برابر رژیم اشغالگر جنایت کار و پاسخ طبیعی به جنایات مداوم آن علیه ملت و مقدسات ماست.

عزالدین گفت: ملت ما به حق خود برای دفاع از وجود، سرزمین و مقدساتشان در مقابل جنایات صهیونیست‌ها تاکید دارند.

پیش از این نیز «محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به عملیات امروز «شیخ جراح» گفت که این عملیات قهرمانانه پاسخی طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی بود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع خبری صبح امروز از زخمی شدن دو صهیونیست در عملیات یک مبارز فلسطینی در منطقه شیخ جراح در شهر قدس اشغالی خبر دادند.

مجری عملیات موفق شد که از صحنه متواری شود و نیروهای رژیم صهیونیستی در حال جست‌وجو برای یافتن وی در مناطق اطراف عملیات هستند.

به نقل از ایرنا از پایگاه خبری العهد، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

انتهای پیام/

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true