×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی از شب شعر بین‌المللی شهدای غزه

شب شعر بین‌المللی شهدای غزه در شیراز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری شب شعر بین‌المللی شهدای غزه در شیراز خبر داد.

 

به گزارش فارس آگاه، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ، در نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در شیراز گفت: در راستای برگزاری این کنگره بین‌المللی، شب شعر شهدای غزه با حضور ۱۱ شاعر بین‌المللی از کشور‌های ترکیه، لبنان، عراق، سوریه، هند و نپال و جمعی از شاعران ملی و استانی جمعه اول دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اجتماعات مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس واقع در چهارراه حافظیه برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن دعوت از کلیه شاعران و نویسندگان جهت شرکت در این رویداد بیان کرد: در راستای برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار همچنین ۵ پیش کنگره در شهر‌های شیراز، جهرم، فسا، کازرون و آباده برگزار خواهد شد.
فراخوان هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، ۱۲ آذر در شیراز آغاز شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار نیز بهمن ماه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود و علاقمندان جهت شرکت در این کنگره می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ ایثار و شهادت نوید شاهد مراجعه کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true