×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی فارس از رویداد جام رسانه‌ امید

میزبانی فارس از رویداد جام رسانه‌ امید، رییس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: رویداد جام رسانه‌ امید با محوریت جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید در استان فارس برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس آگاه،هادی رضایی با اشاره به برگزاری رویداد سراسری جام رسانه‌ای امید در استان به همت سازمان بسیج رسانه فارس و با همکاری پارک علم و فناوری گفت: این رویداد سوم و چهارم دی ماه با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی و ضرورت انعکاس و بیان دستاوردهای نظام و خدمات صورت‌گرفته توسط مسؤولین و گروه‌های مردمی و جهادی در کنار مطالبه‌گری در شهرک آرین پارک علم و فناوری شیراز برپا خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در قالب تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک کلیپ موبایلی دسته‌بندی خواهد شد و شرکت‌کنندگان در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند و منتخبان آنها نیز به مرحله کشوری وارد می‌شوند و مرحله نهایی نیز در تهران برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: این جام با رویکرد دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و در قالب تیمی یا انفرادی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در این جام به تولید محتوا می‌پردازند و کسانی که بیشترین بازدید، بیشترین واکنش مردمی و یا بیشترین تحلیل احساسی مثبت را بر اساس نگاه امیدآفرینی داشته باشند، انتخاب و به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد.

به نقل از مهر، وی در پایان گفت: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌ العمل مخاطب از جمله شاخص‌های ارزیابی آثار ارسالی خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true