×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نازل‌های سوخت فارس زیرذره‌بین استاندارد

نازل‌های سوخت فارس زیرذره‌بین استاندارد، مدیرکل استاندارد فارس گفت: در ۱۱ماه گذشته بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بار از نازل‌های سوخت فارس بازدید کردند که این بازرسی‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس آگاه، محمد مهدی رزمجو شنبه در این باره افزود: طی بازدید و بازرسی انجام شده در۱۱ ماه گذشته از نازل‌های سوخت استان مشخص شد که نازل‌های استان از استاندارد لازم برخوردارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل استاندارد فارس ادامه داد: شرکت‌های دارای مجوزکالیبراسیون از اداره کل استاندارد با هماهنگی اداره‌کل و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان بصورت اتفاقی از وضعیت نازل‌های سوخت استان بازرسی می کنند.

وی اضافه کرد: ازحدود سه هزار و ۲۰۰جایگاه عرضه سوخت استان تا پایان سال مرتبا بازرسی انجام خواهد گرفت و درصورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود.

رزمجو بیان کرد: شهروندان در صورتی که از جایگاه‌های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده نمایند موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا ازطریق تماس تلفنی باشماره ۱۵۱۷ اعلام کنند و مطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظرمورد بازرسی قرارگرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد به مصرف‌کنندگان اطمینان داد که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده لیکن این نظارت‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و در صورت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true