×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ناکامی صهیونیست‌ها در تجاوز زمینی به لبنان

ناکامی صهیونیست‌ها در تجاوز زمینی به لبنان، ارتش رژیم اسرائیل که بامداد امروز سه‌شنبه از آغاز حمله زمینی به جنوب لبنان خبر داده و حتی مدعی نفوذ به خاک لبنان شده بود، در نبرد با مقاومت لبنان زمینگیر شده است و طرح اولیه صهیونیست‌ها تا این لحظه در پیشروی زمینی به خاک لبنان با شکست مواجه شد.

 

به گزارش فارس آگاه، رژیم صهیونیستی با تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای و گسترش دامنه حملات به ضاحیه و دیگر مناطق جنوب لبنان سعی در پشتیبانی از نیروهای نظامی خود برای نفوذ به خاک لبنان را داشت که این تلاش‌ها با حملات موشکی مقاومت لبنان به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی ناکام ماند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب‌الله لبنان چند موشک به‌سمت نوار مرزی محل تجمع نظامیان صهیونیست شلیک کرده است.

منابع صهیونیستی اذعان کردند که طی ۴۰ دقیقه، ۳۵ موشک از خاک لبنان به‌سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: تاکنون هیچ نفوذ زمینی از سوی نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی صورت نگرفته است.

به‌گفته این منابع، آنچه رسانه‌های صهیونیستی درباره پیشروی زمینی در نزدیکی منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی گزارش می‌دهند، دروغ و بی‌اساس است.

مقاومت لبنان بامداد امروز با شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی مواضع نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف را درهم کوبید و مانع از نزدیک شدن نظامیان صهیونیست به مرزهای لبنان شد.

به نقل از تسنیم، ارتش رژیم اسرائیل مدعی است که عملیات زمینی با هدف بازگرداندن ساکنان شمال به خانه‌هایشان انجام می‌شود. مقاومت لبنان بارها تأکید کرده است تا زمانی که تجاوز صهیونیست‌ها به غزه متوقف نشود جبهه شمال همچنان فعال خواهد ماند و این منطقه برای بازگشت شهرک‌نشینان صهیونیست‌ به خانه‌هایشان ناامن خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true