×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نذر مردمی ۷۴ هزار کتاب در فارس

نذر مردمی ۷۴ هزار کتاب در فارس مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به اجرای جشنواره «نذر کتاب» در این استان بیان کرد: در ۵۰ روز ابتدایی این جشنواره، خیران دانایی ۷۴ هزار و ۸۱۲ جلد کتاب به  را به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا کردند.

 

 

به گزارش فارس آگاه، محمدحسین فیروزی امروز، ۹ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: اولین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس، با حضور مقامات ارشد استان از ۲۰ مردادماه آغاز شد و با گذشت ۵۰ روز از برگزاری این رویداد مردمی، ۷۴۸۱۲ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس هدیه شده است.

وی تصریح کرد: این آثار به همت نیک ۲۷۱۳ خیر کتاب دوست و کتابخوان فارس اهدا شده است که ارزش ریالی کتاب‌های اهدایی بیش از ۳۹میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال است.

فیروزی با بیان اینکه خیرین شیرازی با اهدای بیش از  ۱۲ هزار جلد کتاب بیشترین میزان مشارکت در این جشنواره را دارند، گفت: پس از آن شهرستان‌های لارستان، لامرد، جهرم و آباده بالاترین مشارکت را ثبت کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس بیان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ مردادماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به نقل از ایسنا، فیروزی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهدا کنند، افزود: آدرس کتابخانه‌های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه‌ها قابل مشاهده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true